اینستاگرام لایک ها و دنبال کنندگان جعلی را حذف خواهد کرد

همانطور که می دانید بسیاری از دنبال کنندگان (followers)   و لایک های برخی از حساب های کاربری اینستاگرام جعلی می باشد. بازار فروش حساب های کاربری با چنین شرایطی نیز داغ بوده و خرید و فروش چنین حساب های کاربری منبع درآمد کاذبی را به وجود آورده است.

ایسنتاگرام به عنوان یک رسانه اجتماعی که بیشترین میزان کاربران دنیا را به خود اختصاص داده است. این روز های تصمیم گرفته است مشکلات این رسانه اجتماعی و هرگونه اتفاق غیر منطقی را از اینستاگرام حذف کند.

حذف لایک ها و دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام

بعد ازاینکه اینستاگرام با بروز رسانی قابلیت های جدید را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است. آخرین بار مشکل نقص امنیتی اینستاگرام در دانلود داده ها باعث شده بود تا رمز عبور برخی از کاربر ها در معرض خطر فاش شدن قرار بگیرد.

البته اینستاگرام اعلام کرده است این مشکل درونی بوده است و احتمال حمله سایبری وجود ندارد. قول برطرف شدن این مشکل نیز از طرف اینستاگرام داده شده است. با توجه به اینکه گزارشی در رابطه با لو رفتن رمز عبور هیچ حساب کاربری تا به حال نشده است، گویا این مشکل به طور کامل رفع شده است.

حال این شبکه اجتماعی معتبر و پر طرفدار قرار است از الگریتم جدید در برنامه خود استفاده کند. با استفاده از این الگوریتم اینستاگرام می تواند برخی از حساب های کاربری جعلی که از دنبال کنندگان و لایک های جعلی بهره می برد را شاسایی کند.

اینستاگرام در این رابطه نیز به تمام کسانی که از این حساب های کاربری جعلی و یا سرویس های شخص ثالث استفاده  کند اخطار داده است تا رمز عبور خود را عوض کنند، چون در غیر این صورت حساب های کاربری که از دید این الگوریتم جدید جعلی شناسایی شوند حذف خواهند شد.

باید منتظر بود و دید این الگوریتم جدید که قرار است اینستاگرام به آن مجهز شود تا چه اندازه می تواند چنین کاربران جعلی که با استفاده از حساب های کاربری جعلی برای خود دنبال کننده و لایک جمع می کنند به طور کامل حذف کند.

منبع: وب سایت جی اس ام آرنا

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد

2 نظرات

رابط کاربری جدید اینستاگرام با دریافت بروز رسانی جدید – رابط کاربری جدید اینستاگرام – بنچیمو آذر 1, 1397 - 2:04 ب.ظ
[…] کاربران قرار خواهد گرفت. در روز های اخیر اخبار در زمینه حذف دنبال کنندگان و لایک های جعلی اینستاگرام  و نقص امنیتی در دانلود داده ها منتشر شد. این رسانه […]
پیام صوتی به دایرکت اینستاگرام هم راه یافت – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آذر 20, 1397 - 2:04 ب.ظ
[…] این میان اینستاگرام بعد از حذف بسیاری از حساب های کاربری جعلی و بروزرسانی ها منتشر شده نشان داده است که بیشتر از هر […]
دیدگاه بگذارید