بازیمو: ماد جدید گرافیکی GTA: Vice City شهری کوچک با یک دنیا خاطره

همیشه مادها جلوه ای متفاوت به بازی ها می دهند، گاهی وقت ها مادها تغییراتی در ظاهر گرافیک بازی ایجاد می کنند و گاهی هم گیم پلی را دستخوش تغییرات می کنند. باز هم طرفداران عنوان محبوب و البته قدیمی GTA: Vice City دست به کار شده اند و سعی کرده اند ظاهری بهتر برای بازی محبوبشان درست کنند.

راک استار همیشه عنوان هایی را ساخته که یا تبدیل به اسطوره شده اند و یا تمام خاطرات دوره جوانی ما را تشکیل داده است. تقریبا دو دهه از انتشار بازی GTA: Vice City می گذرد و هنوز هم خاطرات خوب این بازی در زندگی ما جاری است. تجربه جی تی ای وایس سیتی برای ما مانند نوشیدن یک لیوان آبمیوه خنک در گرمای آفتاب بود. آنچنان لذت بخش و همانقدر یک بازی به تمام معنا. شما در این بازی نقش Tommy Vercetti را بر عهده دارید و در این شهر خاطره انگیز به انجام ماموریت های بازی می پردازید.

در طول همه این سال ها بارها طرفداران این عنوان از راک استار درخواست کردند که نسخه ریمستر جی تی ای وایس سیتی را بسازد، ولی راک استار کاملا به این مساله بی توجهی کرده است و سعی می کند در مسیر کاری خود پیش برود. وقتی که توسعه دهنده به نظر طرفداران بی توجهی کند اتفاق های جالبی رخ می دهد.

یک گروه بسیار خوش ذوق به نام RevTeam که اختصاصی به ساخت مادهای بازی معروف است ماد جدیدی برای GTA: Vice City ساخته است. جالب است که نام این ماد را GTA: Vice City 2 گذاشته است. با نصب این ماد گرافیک بازی بسیار بهتر و بروزتر خواهد شد، کیفیت بافت ها بسیار بهتر شده اند و نورپردازی های زیبا جلوه های مدرن تر به این شهر داده است. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای ماد مشخص نشده است ولی بی صبرانه منتظر GTA: Vice City 2 خواهیم بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

1 دیدگاه

سروش بهمن 16, 1399 - 3:33 ب.ظ
لطفا لینک دانلود رو بزارین
دیدگاه بگذارید