بازیمو: نقد بازی Tormented Souls بازگشت روزهای خوب سبک وحشت

ژانر ترسناک و یا دلهره همیشه مورد توجه مخاطبان خاص خود بوده است و بازی های زیادی تا به امروز در این ژانر منتشر شده اند که سعی کرده اند برخوردی متفاوت با مقوله ترس و وحشت داشته باشند. بازی های مهمی در صنعت بازی وجود دارند که با تفکر و ایده پردازی ناب خود توانستند در ژانر مخصوصی تبدیل به الگو و یا پرچم دار در آن ژانر شوند. این بار بازی Tormented Souls آمده تا شما را وارد زیر زمین های تاریک خاطرات کند و از پشت شما را غافلگیر کند.

یکی از بازی های تاثیرگذار در ژانر وحشت بازی خاطره انگیز Silent Hill بود. بازی سایلنت هیل با فضایی سنگین و تاثیرگذار هر لحظه را برای شما تبدیل به یک کابوس می کرد. استودیو Dual Effect و Abstract Digital با همکاری همدیگر در حال ساخت بازی Tormented Souls هستند. جالب است بدانید بازی Tormented Souls از بازی هایی مانند Alone In The Dark و Silent Hill و حتی Obscure الهام گرفته است و حتی نحوه قرارگیری دوربین هم یادآور روزهای قدیم برای علاقه مندان این سبک است.

در بازی علاوه بر لحظات اکشن و تعقیب و گریزهای کلاسیک در سبک وحشت شاهد معماهای جالبی هم هستیم. داستان بازی Tormented Souls در مورد محققی است که بصورت اتفاقی جسدی را کشف می کند و سعی دارد پرده از راز این قتل بر دارد ولی نا خواسته وارد ماجراهایی ترسناک می شود. گرافیک بازی در حد خوبی است و محیط ها جزییات و طراحی خوبی دارند.

بازی Tormented Souls هر آنچه در بازی های وحشت کلاسیک تجربه کردید با خود به همراه دارد و در عین حال نوآوری های خود را خواهد داشت. بازی Tormented Souls در بازه زمانی نامشخصی در سال 2021 برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت