بازیمو: نمایش جدید بازی Spider Man: Miles Morales بر فراز شهر نیویورک

سال های زیادی بود که مرد عنکبوتی اسیر کلیشه ها و سازنده های کج سلیقه و سودجو بود. عنوان های ضعیف زیادی از این ابر قهرمان ساخته شد که همگی بازی فیلم بودند و جایگاه مستقلی برای خود نداشتند. اما زمانی که استودیو Insomniac اعلام کرد که قصد دارد به سراغ مرد عنکبوتی برود اتفاق بسیار هیجان انگیزی بود. Insomniac  با ساخت بازی Spider Man برای پلی استیشن 4 روح تازه ای بر کالبد بی جان این ابرقهرمان دمید. اینسومنیاک بعد از موفقیت های مرد عنکبوتی تصمیم گرفت ادامه ای را برای این بازی بسازد. بازی Spider Man: Miles Morales ادامه ای بر بازی اصلی خواهد بود.

در رویداد اختصاصی سونی Future Of Gaming که چند ماه پیش برگزار شد اتفاق خوبی در انتظار طرفداران دنیای مارول بود. بازی Spider Man: Miles Morales در این رویداد معرفی شد و دوباره شما را به شهر نیویورک خواهد برد. در بازی اصلی کاراکتری به اسم Miles Morales در مسیر مرد عنکبوتی قرار می گیرد و سعی دارد هر طور که می تواند به او کمک کند. مایلز مورالز در طی گزیده شدن توسط یک عنکبوت به نیرویی عجیب دست پیدا می کند و می تواند همانند پیتر پارکر بر فراز شهر تار بزند و از دیوارها بالا برود.

حالا در ادامه ای ماجراهای قبل این بار مایلز مورالز قهرمان شهر خواهد شد و به پیتر پارکر برای دستگیری خلافکارها کمک خواهد کرد. مکانیک کلی همانند نسخه اصلی است و در نمایش ها تغییرات خاصی در بازی دیده نمی شود ولی Spider Man: Miles Morales روایتی با محوریت کاراکتری دیگر خواهد بود که قدرت های جدیدی را با خود به همراه دارد.

قرار است امکانات و قدرت های ویژه ای در اختیار مایلز باشد تا او را از پیتر پارکر متمایز کند و رنگ و بویی دیگری به گیم پلی بازی بدهد. گرافیک بازی به لطف سخت افزار قدرتمند پلی استیشن 5 ظاهری بروزتر به خود گرفته و جزئیات بسیار بیشتر از گذشته شده است. تاریخ انتشار Spider Man: Miles Morales برای تعطیلات میلادی خواهد بود و باز هم این عنوان بصورت انحصاری و برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند