بازیمو: استودیو بزرگ Bethesda به مایکروسافت ملحق شد

با نزدیک شدن به نسل جدید بازی های رایانه ای و ورود کنسول های نسل نهم جنگ بین مایکروسافت و سونی هر روز جدی تر می شود و هر کدام سعی می کنند برگ برنده های خود را رو کنند و مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشند. سونی همیشه در ارائه کیفیت و همگام بودن با نسل نسبت به مایکروسافت پیشتاز بوده است و توانسته مهر و امضای خود را بر این صنعت وارد کند. ولی واقعیت امر این است که در هر نسلی مایکروسافت همیشه در بخش تبلیغات و بازاریابی قدرتمند عمل کرده است و صاحب رسانه های قوی تر بوده. این بار خبری جدید در دنیای گسترده بازی و سرگرمی منتشر شد که نشان از اهداف بزرگ مایکروسافت برای جذب مخاطب می دهد.

شرکت Bethesda یکی از سازنده های بزرگ دنیای بازی و سرگرمی است و عنوان های بزرگی مانند Fallout و Dishonored را در کارنامه خود دارد.

این بار مایکروسافت برای اینکه از رقیب قدرتمند خود سونی عقب نماند دست به حرکتی انقلابی و بزرگی زد، مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرده که شرکت بزرگ Bethesda را خریداری کرده است و قرار است تمام عنوان های این استودیو برای کامپیوترهای شخصی، Xbox Game Pass و کنسول ها منتشر شود. کمپانی Microsoft با صرف هزینه 7.5 میلیارد دلار شرکت بتسدا را خریداری کرد و یقینا از این به بعد عنوان های بزرگی را از حاصل این همکاری شاهد خواهیم بود.

بر طبق این اخبار باقی استودیوها و زیر شاخه های بتسدا هم به Microsoft می پیوندند. فیل اسپنسر سخنگوی جنجالی و البته اغراق کننده مثل همیشه وارد ماجرا شده است و وعده اتفاقاتی بسیار بزرگ را برای کنسول مایکروسافت داده است. او ذکر کرده است که استودیو بتسدا همیشه مورد توجه سران مایکروسافت بوده است. آیا کمپانی Microsoft با صرف چنین هزینه هنگفتی خواهد توانست به خروجی هایی با کیفیت برای نسل جدید دست پیدا کند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !