بازی سایبرپانک 2077 کمی دیرتر منتشر می شود؛ بجای آوریل تا سپتامبر صبر کنید

زمانی که برای اولین بار در E3 2019 دو ساعت از گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد، همگان را در بهت فرو برد اما شوک نهایی زمانی محقق شد که حضور کیانو ریوز در این بازی دیده شد. داستان عالی و حضور کیانور ریوز در سایبرپانک 2077 باعث شد تا این بازی به سرعت به یکی از جنجالی ترین بازی های در دست توسعه تبدیل شود.

اما توسعه دهنده این بازی یعنی CD Projekt Red امروز اعلام کرد که زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 به تعویق افتاده است. بسیاری از گیمرها و دوست داران بازی از جمله نگارنده منتظر این عنوان خیره کننده بودند که با این خبر تا حدی غمگین شدیم. اما توسعه دهنده این بازی این تاخیر در انتشار را به دلیل انجام جزئیات بیشتر در محتوا اعلام کرد.

این خبر می تواند تا حدی به تعویق افتادن انتشار سایبرپانک 2077 را کمرنگ جلوه دهد. به گفته سی دی پراجکت رد: ” ما در حال حاضر در مرحله ای هستیم که می توانیم بازی را به صورت کامل منتشر کنیم اما هنوز کارهایی وجود دارند که باید آن را انجام دهیم. نایت سیتی عظیم است، پر از داستان، محتوا و مکان های برای بازدید، اما به دلیل مقیاس و پیچیدگی آن ما به زمان بیشتری برای اتمام بازی احتیاج داریم. می خواهیم سایبرپانک 2077 دستاورد ارزشمندی برای این نسل باشد. پس به تعویق انداختن انتشار بازی، زمان گران بهایی را برای اتمام بازی به ما می دهد.”  

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند