مُد جدید بتل رویال به زودی به Battlefield V اضافه میشود (همراه با تریلر)

این روزها بازی های سبک بتل رویال، بیش از هر زمان دیگری محبوب تر شده اند و اکثر عناوینی که اخیرا با چنین سبکی منتشر شده اند، موفقیت بزرگی را رقم زده اند. اکنون این حالت پرطرفدار شامل حال یکی از محبوب ترین بازی ها نیز شده است. مطمئنا گیمرهای زیادی در انتظار انتشار حالت بتل رویال برای عنوان بتلفیلد V بوده اند. اکنون الکترونیک آرتز با انتشار تریلری از اضافه شدن مد بتل رویال به Battlefield V در آینده نزدیک خبر داده است. حالت بتل رویال در بتلفیلد 5 یا همان V با نام Firestorm شناخته خواهد شد.

در تریلر جدید بتلفیلد 5 که حالت بتل رویال را به نمایش میگذارد، خبری از گیم پلی نیست و فقط شاهد تریلری سینماتیک با صحنه های بسیار زیبا و هیجان انگیز هستیم. این اولین ویدئوی رسمی از مد بتل رویال بتلفیلد 5 است اما ویدئویی هم اخیرا از این بازی افشا شده که مدت زمان کوتاهی از گیم پلی بازی و تعدادی از جزئیات چگونگی بازی و آیتم هایی که در محیط آن وجود دارند را نشان میدهد. در Battlefield V Firestorm گیمر میتواند بازی را به صورت تکی، دوتایی یا گروهی، درست مانند فورت نایت یا PUBG انجام دهد که در آغاز هر حالت، بازیکن از هواپیما بیرون میپرد و بعد از فرود در منطقه، میبایست به جمع آوری سلاح و آیتم هایی که به زنده ماندن آنها کمک میکند، مشغول شود. زمان انتشار حالت بتل رویال Battlefield V روز 25 مارس اعلام گردیده است.

الکترونیک آرتز پیش تر اعلام کرده بود که بتلفیلد Firestorm تا حداکثر 64 بازیکن را میتواند پشتیبانی کند. بر خلاف دیگر حالت های بازی، حالت بتل رویال این عنوان توسط DICE توسعه داده نشده است. Firestorm به عنوان قسمتی رایگان از محتوای فصل سوم که اواخر همین ماه منتشر میشود، به بتلفیلد اضافه خواهد شد. انتشار حالت بتل رویال برای بتلفیلد در حالی اتفاق خواهد افتاد که زمان زیادی از انتشار بازی Apex Legends در سبک بتل رویال توسط الکترونیک آرتز نمیگذرد. Apex نیز استودیوی سازنده Respawn Entertainment توسعه داده شده و در ماه جاری، حالت بتل پس را دریافت خواهد کرد.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند