بازی Age of Empire 2 Definitive Edition برای کنسول های ایکس باکس عرضه می شود

بازیAge of Empires II: Definitive Edition  ظاهراً با توجه به رتبه‌ بندی جدید کشف شده، به کنسول‌های ایکس ‌باکس می‌آید.

عصر تمدن ها

در توییتی توسط Gematsu اشاره شده است که سازمان رتبه‌بندی اروپایی PEGI رتبه ‌بندی Xbox Series X/S  و Xbox One را به تصمیم فعلی خود برای رتبه ‌بندی Age of Empires 2: Definitive Edition  اضافه کرده است.

با توجه به ورودی پایگاه داده  PEGI، این بازی قرار است اواخر امروز بر روی این کنسول منتشر شود. اگر این خبر درست باشد، احتمالاً این خبر در طول ۲۵مین سالگرد پخش Age of Empires که برای اواخر امروز برنامه ریزی شده است، منتشر خواهد شد.

این ارائه در کانال‌های رسمی توییچ و یوتیوب برای Age of Empires و Xbox پخش خواهد شد و قرار است از ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شود. یک پست وبلاگ در سایت رسمی Age of Empires بیان می‌کند که این ارائه شامل «اعلان‌ها، مصاحبه‌ها با تیم و برخی شگفتی‌ها» خواهد بود.

Age of Empires II: Definitive Edition  در سال 2019 بر روی رایانه های شخصی منتشر شد و یک ریمستر از بازی 1999 است که دارای گرافیک بهبود قابل توجهی، پشتیبانی از وضوح 4K  و تمام الحاقات منتشر شده قبلی است.

قبلا تایید شده بود که Age of Empires IV: Anniversary Edition امروز بر روی Steam و فروشگاه مایکروسافت منتشر خواهد شد. این نسخه جدید Age of Empires IV شامل بازی پایه، تمام به‌ روزرسانی‌های منتشر شده تا کنون و یک به ‌روزرسانی سالگرد شامل دو تمدن جدید، عثمانی‌ها و مالیان است.

دارندگان فعلی Age of Empires IV می‌توانند به‌روزرسانی Anniversary را به صورت رایگان دریافت کنند. طبق گزارش ها، یک پورت Xbox از Age of Empires IV در ماه ژانویه کشف شد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری کشف نشده است..”

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024