بازی Death Stranding Director’s Cut در تاریخ 30 ژانویه برای سری آیفون 15 عرضه می‌شود

پس از عرضه بازی‌های معروف Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake در اپ استور اپل، عنوان بعدی AAA که به زودی به این پلتفرم راه پیدا خواهد کرد، Death Stranding Director’s Cut است.

درست مانند دو بازی قبلی، جدیدترین بازی معروف ساخته‌شده توسط Hideo Kojima برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه بازی 30 ژانویه تعیین شده است. قیمت بازی Death Stranding Director’s Cut در اپ استور اپل 39.99 دلار است، اما تبلیغات نشان داده است که می‌توانید آن را با قیمت 19.99 دلار هم خریداری کنید. با این حال، توصیه می‌شود بازی را فقط در صورتی دریافت کنید که هنوز آن را روی پلتفرم‌های دیگر بازی نکرده‌اید. این بازی مانند Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake، از فناوری ارتقاء مقیاس اپل، MetalFX، برای افزایش نرخ فریم استفاده خواهد کرد.

این فناوری هنگام اجرای Resident Evil Village و Resident Evil 4 در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max مفید بوده است، اگرچه که پلیرهایی که سخت‌افزار قدرتمندی دارند، آن‌چنان نیازی به آن نخواهند داشت. حتی در رایانه‌های شخصی ارزان‌قیمتی که دارای پردازنده‌های گرافیکی مجزا بودند، Death Stranding می‌توانست با نرخ فریم‌های خوبی اجرا شود. این نشان می‌دهد بازی در زمان عرضه چقدر بهینه بوده است. مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که فضای ذخیره کافی برای نصب این بازی داشته باشید.

جزئیات مشاهده شده در اپ استور اپل حاکی از آن است که شما به 69.8 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید، به این معنی که اگر قصد دارید آن را روی آیفون 15 پرو پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بازی کنید، باید فضا را آزاد کنید. از آنجایی که هیچ DLC در اپ استور لیست نشده است، بنابراین هیچ هزینه پنهانی متحمل نخواهید شد. Death Stranding ابتدا در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5 عرضه شد و سپس در سال 2022 به ویندوز راه یافت، بنابراین جالب است که ببینیم یک عنوان نسبتاً قدیمی در جدیدترین چیپست‌های سفارشی چگونه عمل می‌کند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024