بازی Medal Of Honor: Above And Beyond کرک شد

از چند ماه پیش تا به حال هکرها همچنان به موج حملات خود به بازی های مختلف ادامه داده اند، شرکت هایی مانند کپکام، یوبی سافت بیشترین متحمل این ضرر بوده اند، و هنوز هم در کانون این مساله قرار دارند. اما هکرها این بار به سراغ بازی Medal Of Honor: Above And Beyond رفته اند و پیشاپیش آن را در اختیار کاربران قرار داده اند.

از سال 1999 که اولین بازی Medal Of Honor وارد صنعت بازی شد سعی کرد تا راه خود را از سایر بازی های جنگ جهانی متمایز کند و رقیب های زیادی از جمله سری بازی Call Of Duty داشته است و حالا در ادامه مسیر خود با Above And Beyond به خوبی توانسته این کار را انجام دهد وی کا اثر قابل تامل و باارزش باشد.

جدیدترین بازی از سری مدال افتخار با عنوان Above And Beyond توسط گروه Codex هک شد.

بازی Medal Of Honor برای VR تدارک دیده شده و یکی از ناب ترین تجربه های بازی جنگ جهانی است. بازی بسیار خوب پیاده سازی شده و مکانیک های جالبی در گیم پلی گنجانده است.

Medal Of Honor: Above And Beyond در عین حال که یک بازی محسوب می شود، توانسته حس جنگ را به خوبی از طریق VR به کاربر منتقل کند. هر چه از یک بازی با کیفیت می توان انتظار  داشت همه در Above And Beyond حضور دارند. از اکشن های نفس گیر تا مخفی کاری های سرنوشت ساز تا فتح یک شهر جنگ زده.

گرافیک بسیار خوب و فضاسازی جذاب از مدال افتخار: بالاتر و فراتر از آن یک اثر برجسته در سبک جنگ جهانی ساخته است.

اگر که به VR دسترسی دارید و به دنبال یک عنوان متفاوت و در عین حال درگیر کننده هستید به هیچ عنوان بازی جدید مدال افتخار را از دست ندهید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد