بازی Odyssey نسخه ای جدید از Assassin’s Creed یا کپی از Origins؟

بازی های سری Assassin’s Creed را باید یکی از محبوب ترین بازی های دنیا دانست. بازی ای که با داستانی جذاب و شخصیت های مغرور و البته خیر خواه، بازی کن را به پیگیر کردن نسخه های مختلف آن وا داشته است. البته این سری از بازی ها برای ما ایرانی ها بیشتر یادآور بازی شاهزاده ایرانی است. سال گذشته با انتشار نسخه Origins بازی Assassin’s Creed خیلی ها از جمله نگارنده به تحسین سازنده و محیط بازی پرداختیم و با خنده ای بر لب محیط های جذاب بازی را یکی پس از دیگری طی می کردیم. محیط بازی در نسخه Origins کاملاً یادآور محیط مصر باستان بود. در کنار ریزه کاری های معماری و محیطی، چهره ها هم با الگو گرفتن از آن منطقه و دوران، شکل گرفته بودند. یکی از ویژگی های بارز این نسخه را باید نقشه ای گسترده و دریانوردی جذاب آن دانست.

اما به محض این که یوبی سافت عکس ها و تریلرهای نسخه Odyssey را منتشر کرد، همگان بر این باور بودند که نه تنها این بازی نسخه ای جدید از Assassin’s Creed نیست بلکه تنها کپی از نسخه محبوب Origins و تبدیل مصر باستان به یونان باستان است. تمام رابط کاربری بازی، محیط های باز، محیط های بسته، معماری، دریانوردی، حیوانات، فیزیک شخصیت ها و حتی جنگ ها، همگی یادآور نسخه Origins است. حال سوال اینجاست که با بهبودهای اندکی که در نسخه Odyssey صورت گرفته است، آیا دارندگان نسخه Origins حاضر به خرید نسخه جدید می شوند؟

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

1 دیدگاه

مقایسه کارت گرافیک های لپ تاپ با کامپیوتر در بازی Assassin's Creed Odyssey مهر 23, 1397 - 3:22 ق.ظ
[…] مشاهده مقایسه بازی Odyssey با ORIGINS اینجا را کلیک […]
دیدگاه بگذارید