تفاوت تنظیمات Low و Ultra بازی Forza Horizon 4 نسخه ویندوز

بازی های سری Forza Horizon معمولاً یکی از بهترین تجربه های ریسینگ بوده. با ارائه سری های مختلف از این بازی، شرکت تولید کننده با یک اصول خاص بازی را پیش برده است و البته با ارائه نسخه های جدید، ویژگی های مختلفی به این بازی اضافه کرده تا گیمرها تجربه جذاب تری از گیم پلی بازی داشته باشند. اما با انتشار سری جدید این بازی یعنی Forza Horizon 4 شاهد نسخه ای بی نقص و جذاب هستیم که باعث شده تا این بازی از وب سایت های معتبر، میانگین نمره ۹۲ از ۱۰۰ را دریافت کند.

از ویژگی های بارز Forza Horizon 4 می توان به تغییر فصل در طول بازی، گیم پلی هیجانی، جاده های متنوع با سبک رانندگی مختلف، خودروهای بروز، مناظر بسیار زیبا در جاده های بریتانیا و رویدادهای مختلف در طول بازی اشاره کرد. سازنده این اثر پلی گراند گیمز است که به واسطه ناشر معتبر یعنی مایکروسافت، موجب شده تا این بازی ریسینگ تنها در پلتفرم های ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان قابل اجرا باشد.

اما از نسخه ویندوز این بازی، ویدئویی تهیه شده است که در آن بازی با تنظیمات LOW و ULTRA مقایسه شده است. جالب اینجاست که تفاوت بین این تنظیمات بسیار است به طوری که در حالت اولترا با بازی بسیار با کیفیت و جذاب روبرو هستید در صورتی که در حالت LOW فقط می دانید در حال انجام بازی هستید که محیط آن بییشتر شبیه بازی های 10 سال گذشته است. با هم این ویدئو را مشاهده می کنیم.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد