بازی Overpass شبیه سازی برای عاشقان آفرود

شبیه سازی های زیادی برای کنسول PS4 وجود ندارد. البته از عناوینی مانند گرن توریسمو اسپرت و درت رالی 2 نمی توان گذشت اما ساخت بازی های شبیه ساز برای کاربران سخت گیر، بسیار دشوار است پس در ادامه به یکی از عناوین با نام Overpass که در آینده برای کامپیوتر و کنسول های مختلف از جمله PS4 به بازار می آید توجه کنید.

بازی یا بهتر است بگوییم شبیه ساز Overpass یکی از آن بازی ها است که نظر کاربران سخت گیر را قطعاً به سمت خود می کشاند. عنوانی واقع گرایانه از مسابقه های آفرود که طرف داران این رشته ورزشی و تفریحی را مجذوب خود می کند.

رانندگی خودروهای مخصوص این رشته در این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا در زمین های ناهموار و فوق العاده دشوار، برای رسیدن به بهترین زمان تلاش کنند. بازیکنان می توانند در مسیرهای ناهموار با وجود سنگ های بزرگ، درخت و گل و لای با دقت ویژه، برای جلوگیری از گیر کردن خودرو خود بجنگند. ماهیت این شبیه ساز بیشتر بروی تکنیک های استفاده از قطعات مناسب برای آفرود و قدرت کنترل خودرو است.

 

این بازی در کنار حالت چند نفره، دارای یک حالت مبارزه ای یا چالشی است تا شما با گذراندن دوره های دشوار، نظر حامیان مالی را جلب کنید تا خود را بین بزرگان ببینید. بازی Overpass در ماه اکتبر سال جاری میلادی به بازار وارد می شود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد