بازی The Outer Worlds بروزرسانی نسل جدید را ارائه می دهد

بازی های نقش آفرینی همیشه سعی در خلق دنیاهایی متفاوت و صاحب فکر دارند. رعایت سنت های رایج در این سبک بسیار حائز اهمیت است و خیلی از شرکت ها همچنان با فرمول های قدیمی ولی با ظاهری نوین بازی جدید می سازند.  بازی The Outer Worlds یکی از عنوان هایی بود که تمام تلاش خود را انجام داد تا بتواند فرول جدیدی را پیاده سازی کند.

یک روایت ساختارشکن

به سالهای پیش برمیگردیم، در جاییکه که استودیو Obsidian بازی تحسین شده New Vegas را خلق کرده بود. این استودیو خوش ذوق نشان داد که می تواند جهانی پر از رمز و راز را خلق کند که حتی مخاطب های این فرانچایز هم با آن آشنا نیستند. ابسیدین قصد داشت در جدیدترین عنوان خود، The Outer Worlds تمامی داشته های خود را به تکامل برساند.

بازی روایتی تاریخی را ارائه می دهد، البته که آن را تغییر هم می دهد.  شما در گوشه ای از کهکشان در یک سفینه چشم باز می کنید. شما بعد از اینکه کلاس و شخصی سازی های خود را بطور کامل انجام دادید، می توانید وارد اولین ماموریت بازی شوید که در آن باید نمونه های دیگری مانند خود را از خواب بیدار کنید. The Outer Worlds یک عنوان اول شخص است که در دنیایی کاملا متفاوت رخ می دهد. شباهت های فراوان ابن بازی، به New Vegas کاملا مشهود است.

تحول در یک عنوان خوب

بروزرسانی جدید بازی The Outer Worlds سرعت 60 فریم را برای PS5 و Xbox Series X ارائه می دهد، البته هنوز مشخص نیست که بر روی ایکس باکس سری اس این سطح کیفیت پشتیبانی شود یا نه.

از ویژگی های دیگر این بروزرسانی به همراه بودن  Murder On Eridanosهمراه بازی اصلی است، این DLC چند وقت پیش عرضه شده بود. این به روزرسانی از DLC در تاریخ چهارشنبه 17 مارس 2021 برای رایانه های شخصی ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد.

این بازی نقش آفرینی از شرکت Obsidian Entertainment هم اکنون برای رایانه های شخصی، Xbox One،PlayStation 4  و Nintendo’s Switch در دسترس است. به لطف پشتیبانی از نسل جدید، این عنوان را می توان در کنسول های جدید PlayStation 5 یا Xbox Series X / S نیز تجربه کرد.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت