بازی The Texas Chainsaw Massacre در حال ساخت است

کاراکتر صورت چرمی تابحال دنیای بازی و سرگرمی را بخوبی تجربه نکرده، شاید مهمترین حضور او در بازی Mortal Kombat X بود که انصافا بسیار هم خوب ظاهر شد. اما حالا خبرها حاکی از این است که صورت چرمی قرار است برای خود یک عنوان انحصاری داشته باشد. بله بازی The Texas Chainsaw Massacre: Asymmetric تایید شده است.

شخصیتی هزار تیکه

سری فیلم های The Texas Chainsaw Massacre خود را به عنوان یکی از ترسناک های هالیوود نشان داده است و برای خود طرفداران زیادی دارد. حول محوریت این فیلم بر اساس پسر بچه ای بود که به زباله دانی روانه شد ولی پیرزنی وظیفه نگهداری او را بر عهده گرفت تا او را بزرگ کند. این پسر از کودکی دست به شرارت های مختلف زد و تا در نهایت تبدیل به یک آدمکش روانی شد. او چهره ای عجیب و بسیار زشت داشت و به همین علت لقب او صورت چرمی شد.

در هالییود شخصیت های قاتل زیادی وجود دارد، ولی صورت چرمی بخاطر صورتی خالی از احساس بسیار متفاوت است او در فیلم های The Texas Chainsaw Massacre برای خود غوغایی می کند و همه را وحشت زده می کند.

استودیو گان مدیا در حال کار بر روی یک بازی ویدئویی بر اساس سری فیلم های The Texas Chainsaw Massacre است. این بازی حالتی چند نفره دارد و تقریبا گیم پلی آن به مانند بازی های Friday the 13th خواهد بود. البته که بازی ذکر شده نتوانست آنچنان و در حد و اندازه های نامش موفق عمل کند.

در مراسم The Game Awards 2021 نمایش های جذابی انجام شد و در طی آن Gun Interactive نمایشی کوتاهی از بازی The Texas Chainsaw Massacre ارائه داد.

گیم پلی بازی جایی است که توسعه دهنده باید تا می تواند در آن خلاقیت به کار ببرد و از پتانسیل صورت چرمی استفاده کند. یکی از بازیکنان نقش صورت چرمی را بازی می کند و بقیه در نقش بازماندگان نگون بخت باید راهی برای فرار پیدا کنند. همکاری بازماندگان با همدیگر تنها راه حل برای نجات یافتن خواهد بود.

داستان این بازی بر اساس وقایع فیلم اصلی 1974 خواهد بود و محل وقوع اتفاقات شهر تگزاس است و حتی چند کاراکتر آشنا هم در بازی حضور دارند تا حس و حال بازی را کلاسیک تر کنند.

رونی هابز، مدیر خلاق  Gun Interactive، در یک مصاحبه گفت: این یک راز نیست که فیلم اصلی The Texas Chain Saw Massacre جز فیلم ترسناک های مورد علاقه من است. ما شانس بزرگی داشتیم که می توانیم بر روی این اثر با ارزش کار کنیم و آن را به دنیای بازی تبدیل کنیم. صبر کردن برای من خیلی است چون کارهایی انجام دادیم که دوست دارم همه طرفداران آن را ببینند. منتظر نمایشی ترسناک و خیره کننده از The Texas Chainsaw Massacre باشید.

بازی The Texas Chainsaw Massacre باید سال آینده نمایش داشته باشد، پلتفرم های PS5، Xbox Series X.S و PC مقصد های نهایی این عنوان هستند.

هر راه فراری که می شناسید از حالا بر روی آن کار کنید چون با آمدن صورت چرمی هیچ فرصتی ندارید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024