بالاخره زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ فرا رسید

رقابت در صنعت طراحی و تولید گوشی هوشمند به گونه ای است که تمامی شرکت های طراح به دنبال عرضه ویژگی های جدید در این بازار داغ رقابت هستند. طراحی ظریفتر، دوربین های با کیفیت بالاتر و… از جمله تغییرات ادوار گذشته گوشی ها بوده است. اما به تازگی سامسونگ با طراحی گوشی انعطاف پذیر خود توجه طرفداران را به خود جلب کرده است و بالاخره زمان رونمایی از گوشی انعطاف پذیرسامسونگ فرا رسید.

سامسونگ قصد دارد در رویداد SDC 2018 طراحی گوشی انعطاف پذیر خود را ارائه کند. ضمن آنکه مدیران در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اطلاعات جدیدی را در خصوص سایر گجت ها اعلام خواهند کرد.

در دستور کار امسال برای SDC 2018 ، ارائه توضیحات بیشتر در خصوص برنامه اندروید پای برای گوشی های هوشمند گلکسی، قرار گرفته است و انتظار می رود برنامه آزمایشی برای ارائه اندروید 9 پای از همین هفته یا به زودی آغاز شود. سامسونگ پیش از این نیز سرنخ هایی راجع به این گوشی داده بود تا طرفداران خود را مشتاق تر از پیش جهت دیدن این مدل گوشی نماید. با این حال، مهمترین نکته این است که سامسونگ تایید کرده است که طراحی موبایل منعطف و رابط کاربری آن را نشان می دهد.

غول کره ای نیزاعلام کرده است اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی هوم، اسپیکر مبتنی بر دستیار دیجیتالی بیکسبی (Bixby) و بسیاری از خدمات و برنامه های دیگر نشان خواهد داد.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ Galaxy F نامیده می شود و با شماره مدل SM-F900U در بازار عرضه خواهد شد. بر طبق برخی گزارش ها، سامسونگ ازهمکاری گوگل برای ایجاد یک نسخه سفارشی و سازگارازرابط کاربر اندروید، به خصوص برای دستگاه خود خبر داد. گوشی هوشمند شامل صفحه نمایش 7.29 اینچی با باتری 3000 میلی‌آمپرخواهد بود اما شگفت آور بودن آن هنگامی رخ می دهد که در صورت خم شدن از صفحه نمایش 4.6 اینچی لذت خواهید برد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود