برنامه های اپل برای رویداد 25 مارس (5 فروردین) در کالیفرنیا

شرکت اپل در پست منتشر شده در توییتر رسمی این شرکت اعلام کرده که قرار است در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) رویداد مهمی را در سالن مجلل و جدید استیو جابز در کوپرتینو کالیفرنیا برگزار کند. اما این رویداد با رویداد های قبلی برگزار شده توسط این شرکت کمی متفات خواهد بود اما حتی چنین اتفاقی نیز از اهمیت این رویداد کم نخواهد کرد.

رویداد اپل بدون رونمایی گوشی های هوشمند جدید

بر خلاف رویداد های قبلی و البته آخرین رویداد برگزار شده اپل، که منجر به رونمایی گوشی های هوشمند جدید این شرکت شد، این بار هدف اصلی اپل از برگزاری این مراسم، ارائه خدمات ویژه و جدید در زمینه خدمات آنلاین خواهد بود.

اولین چیزی که انتظار می رود در این رویداد مهم شاهد آن باشیم، سرویس ویدئویی جدید اپل برای کاربران گوشی های هوشمند و محصولات این شرکت می باشد. اپل برای ممکن سازی چنین اتفاقی با شرکت معتبر HBO (یکی از بزرگترین پخش‌کننده‌های شبکه‌های تلویزیونی کابلی در آمریکا) همکاری خواهد کرد.

یکی دیگر از برنامه های این شرکت امریکایی، اشتراک و دسترسی کاربران این شرکت به تمام مطالب نشریات بسیار معتبر وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و واشنگتن پست خواهد بود، البته چنین برنامه ای را قبلا اپل بصورت آزمایشی انجام داده بود اما حال قرار است چنین قابلیتی بصورت کامل در اختیار کاربران این شرکت امریکایی قرار بگیرد.

اما سومین برنامه اپل برای این رویداد کمی با دو مورد گفته شده متفاوت خواهد بود. اپل اعلام کرده در این رویداد نسخه بروزرسانی شده نسل پنجم ایرپاد 2 خود به همراه ایرپاور را رونمایی خواهد کرد، پس در این رویداد شاهد یکی از محصولات جدید این شرکت امریکایی خواهیم بود.

باید منتظر بود و دید علاوه بر پیش بینی های صورت گرفته، اپل دیگر چه برنامه های ویژه ای برای این رویداد مهم خواهد داشت و قطعا به فکر خارج شدن از این اوضاع نابسامان اقتصادی نیز خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد