بروزرسانی جدید بازی گرن توریسمو اسپرت به بهانه پیست جدید و خودروهای کلاسیک

بازی انحصاری گرن توریسمو اسپرت را نه تنها باید یکی از برترین عناوین اتومبیل رانی سونی دانست بلکه به جرات می توان گفت نزدیک ترین عنوان مسابقه ای به واقعیت، گرن توریسمو اسپرت است. این بازی بارها ثابت کرده است که می تواند مشتاقان اتومبیل رانی را به سر حد جنون برساند.

سونی با گرن توریسمو اسپرت به جنک فورزا مایکروسافت رفت تا نشان دهد می تواند در شبیه سازی چند قدم جلوتر از رقیب دیرینه خود پیش رود. البته اگر عاشق عناوینی مانند نید فور اسپید یا فورزا هستید، احتمالا پس از تجربه گرن توریسمو اسپرت به همان عناوین قبلی خود باز می گردید. دلیل این حرف این است که این عنوان به واقع یک شبیه ساز رانندگی است و تنها برایش قوانین رانندگی صحیح مهم است. این راننده محور بودن گرن توریسمو و محیطی که بر خلاف فورزا دارای محیط جهان باز نیست، می تواند دل بسیاری از گیمرها را بزند. برای گرن توریسمو بازی کردن تنها یک نکته مهم است : عاشق ماشین باشید.

اما این شبیه ساز به زودی بروزرسانی گسترده ای را به صورت رایگان برای پلی استیشن بازها ارائه می دهد. پس از نقد بر سر این که چرا در جاده ها و پیست های این بازی نمی توان به راحتی به نهایت سرعت خودروها رسید، سونی تصمیم گرفته تا پیست بیضوی غول پیکری را راه اندازی کند تا گیمرها با خیال راحت به نهایت سرعت خودروهایشان برسند. در این پیست که به طول 30.283 کیلومتر است، می توان با هر خودرویی نهایت لذت را از گیم پلی این بازی برد.

در کنار پیست غول پیکر جدید، خودروهای بسیاری در قالب خودروهای کلاسیک قرار است به این بازی اضافه شوند. خودروهایی مانند Aston Martin DB3S مدل سال 1953، Porsche 356A 1500 GS GT Carrera مدل 1956، Ford Mustang Shelby GT350 مدل 1965، Ferrari Dino 246 GT مدل 1971، Honda Integra Type R مدل 1998، TVR Tuscan Speed 6 مدل سال 2000، BMW Z8 مدل 2001 و Nissan Fairlady Z Version S مدل 2007 که تمام خودرو دوستان آن را به نام نیسان 350Z می شناسند.

بجز پیست جدید و خودروهای کلاسیکی که به بازی اضافه شده اند، چند رویداد مهم مانند مسابقات Z Heritage و Vision Gran Turismo Trophy که بر اساس جام ملت های X2014 و Gr پایه گذاری شده اند. یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های عنوان گرن توریسمو اسپرت، بخش عکس گرفتن از خودروها با پس زمینه های معروف در نقاط مختلف دنیا است. در بروزرسانی جدید پس زمینه کمبریج به پس زمینه های بیشمار این بازی اضافه شده است.

عکس ها مربوط به پروفایل javadtech در بازی گرن توریسمو است.

پست های مرتبط

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود