بنچمارک هوآوی میت 20 پرو کماکان بهترین در گوشی های هوشمند اندرویدی

هوآوی اولین شرکتی بود که درنمایشگاه IFA از چیپست 7 نانومتری پرده برداری کرد و بعد از آن از این پردازنده قدرتمند خود با نام Kirin 980 در میت 20 و میت 20 پرو بهره برد است. حال بعد از اینکه اپل با رونمایی از گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر با پرازنده 7 نانومتری A12 بایونیک بهترین بنچمارک را به خود اختصاص داد حال نوبت به سیستم عامل های اندرویدی رسیده است تا با اولین پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 ینچمارک های خود را به رخ رقیبان بکشد.

آخرین بنچمارک منتشر شده ازیکی از معتبر ترین های این عرصه یعنی انتوتو (ANTUTU) امتیاز ها خود را برای میت 20 پرو در بخش های مختلف اعلام کرده است. با امتیاز به دست آمده با توجه به اینکه هنوزم در گوشی های سیسم عاملی اندرویدی طبیعی است که میت 20 به راحتی بهتر از پرچمداران هم رده خود باشد ولی آیفون هنوز هم با پردازنده A12 بایونیک بهترین امتیاز بنچمارک را به خود اختصاص داده است.

حال باید منتظر بود تا پردازنده های جدید شرکت سامسونگ با توجه به اینکه اولین پردازنده 7 نانومتری این شرکت می باشد رونمایی شود که به احتمال زیاد با گلکسی اس 10 از این پردازنده قدرتمند پرده برداری خواهد کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود