بنچمارک گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855

در حالی که بازار گوشی های انعطاف پذیر این روز ها بسیار داغ است، بار دیگر به گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO خواهیم پرداخت. بعد از گوشی های سامسونگ گلکسی Fold و هوآوی میت ایکس، حال نوبت به شرکت ویوو رسیده تا با ارائه چنین گوشی هوشمند خاصی عرض اندامی کرده باشد. بعد از خودنمایی این گوشی هوشمند با انتشار تصاویر که خبر از شارژ شدن کامل آن تنها در مدت زمان کوتاه 46 دقیقه را می داد حال نوبت به بنچمارک ویوو iQOO با پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 رسیده است.

پردازنده ای قدرتمند با مشخصات فنی دیگر

گویا جذابیت این گوشی هوشمند تنها مختص ویژگی انعطاف پذیر بودن آن نمی شود و ویوو قابلیت های ویژه ای را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

قابلیت شارژ سریع فوق العاده این گوشی هوشمند یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کارآمد در نظر گرفته شده برای ویوو iQOO می باشد.  حال این شرکت جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوآلکام را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. دقیقا همان پردازنده هایی که گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 از آن ها بهره بردند.

ویوو iQOO با بهره بردن از چنین پردازنده ای توانست امتیاز 3479 در حالت تک هسته ای و امتیاز 11184 در حالت چند هسته ای را به خود اختصاص دهد.

بنچمارک ویوو iQOO

صفحه نمایش 6.41 اینچی  Full-HD پلاس آمولد با سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش به همراه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشند.

پیش بینی می شود ویوو iQOO از دوربین اصلی سه گانه 13+12+2 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین سلفی بهره خواهد برد. بهتر است کمی بیشتر صبر کنیم چون زمان زیادی به رونمایی رسمی این گوشی هوشمند باقی نمانده و احتمال رونمایی ویوو iQOO هر لحظه ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد