تصاویری از نمونه ساخته شده هوآوی پی 30 پرو / دوربین های اصلی سه گانه یا چهارگانه؟

به احتمال خیلی زیاد جدید ترین پرچمدارانی که شاهد رونمایی رسمی آن ها خواهیم بود، گوشی های هوشمند خانواده پی 30 شرکت هوآوی می باشند. این شرکت قدرتمند چینی بعد از اینکه در بیانیه ای از سوی مدیر عامل خود، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Fold را به سخره گرفت و واژه بد را برای چنین گوشی هوشمند خاصی استفاده کرد، حال تصاویر جدید از یکی از گوشی های هوشمند خانواده پی 30 خود، یعنی پی 30 پرو منتشر کرده، که بسیاری از ابهاماتی که شاید تا به الان داشته ایم را بر طرف کرده است.

هوآوی پی 30 پرو با چهار دوربین اصلی

بهره بردن یک گوشی هوشمند از چهار سنسور برای دوربین اصلی، اتفاقی تازه نیست. سامسونگ گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند بود که از این تعداد سنسور برای دوربین اصلی، اولین بار بهره برد. سامسونگ گلکسی اس 10 5G نیز از دوربین اصلی چهار گانه استفاده کرد. اما این اولین باری خواهد بود که هوآوی برای محصول خود از چنین تعداد سنسوری برای دوربین اصلی بهره می برد.

پیش از این شایعاتی بسیاری از گوشی های خانواده هوآوی پی 30 منتشر شده بود و یکی از مهمترین اخبار، تعداد سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی این گوشی های هوشمند بود.

اما بیشتر توجهات به هوآوی پی 30 پرو، گل سبد این خانواده معطوف شده بود. با توجه به قاب پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند گمان می رفت که هوآوی پی 30 پرو به سه دوربین اصلی مجهز خواهد شد، اما تصاویر جدید تمام شک ها را بر طرف کرده و این گوشی هوشمند از دوربین اصلی چهارگانه ای بهره مند خواهد شد.

سه سنسور اصلی در قسمت راستی در نظر گرفته شده، برای همین بود که گمان می کردیم این گوشی هوشمند از سنسور اصلی سه گانه ای بهره می برد، اما یک سنسور دیگر در زیر فلش این گوشی در نظر گرفته شده که سنسور TOF فاصله سنج می باشد به احتمال زیاد.

تصویر هوآوی پی 30 پرو

شک ما با انتشار تصویر از این گوشی هوشمند در دستان ریچارد یو، مدیر اجرایی این شرکت به یقیین تبدیل شد. پس با این تفاصیل ما شاهد رونمایی هوآوی پی 30 پرو با چهار دوربین اصلی خواهیم بود. تنها باید تا تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) که برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده، منتظر بمانیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد