مدیر عامل هوآوی: سامسونگ گلکسی Fold به عنوان یک گوشی انعطاف پذیر بسیار بد می باشد

قطعا حکمرانان نمایشگاه MWC 2019  بارسلونا، گوشی های هوشمند انعطاف پذیری بودند که بعد از سال ها انتظار کاربران را پایان دادند. سامسونگ گلکسی Fold و هوآوی میت ایکس به عنوان اولین گوشی های هوشمند انعطاف پذیری هستند که معرفی شدند. این دو گوشی هوشمند  از طراحی های کاملا متفاوتی برای خاصیت انعطاف پذیری بهره بردند که می توان گفت تصمیم گیری راجع به اینکه کدامیک از این محصولات به عنوان یک گوشی انعطاف پذیر عملکرد بهتری را از خود نشان داده، سلیقه ای بوده باشد. اما جالب است که مدیر عامل شرکت هوآوی اعلام کرده سامسونگ گلکسی Fold اصلا به عنوان یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر قابل قبول نمی باشد.

هوآوی میت ایکس بهتر از سامسوگ گلکسی Fold

سامسونگ برای این گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود از یک صفحه نمایش بزرگ 7.3 اینچی قابل انعطاف به همراه یک صفحه نمایش جداگانه 4.6 اینچی بهره برد که  در هنگام تا شدن، صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند به درون خم شده و صفحه نمایش کوچکتر این گوشی هوشمند به عنوان صفحه نمایش حالت تاشو، برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

هواوی میت ایکس

اما طراحی هوآوی میت ایکس کاملا متفاوت با آنچه برای گلکسی Fold در نظر گرفته شده است می باشد. میت ایکس از یک صفحه نمایش 8 اینچی بهره می برد، که در حالت تاشو به سمت داخل خم می شود و و تبدیل به یک گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش، یکی با ابعاد 6.6 اینچی و دیگری با ابعاد 6.38 اینچی تبدیل می شود.

حال مدیر عامل این شرکت چینی معتقد است که چنین طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، بسیار زیبا تر و هوشمندانه تر به نسبت طراحی سامسونگ گلکسی Fold می باشد. وی در ادامه بیان کرده استفاده از یک صفحه نمایش اضافه و البته با ابعاد کوچکتر نه تنها ظاهر زیبایی را ارائه نمی دهد، بلکه باعث سنگینی بیش از حد گوشی می شود.

سامسونگ گلکسی Fold

رقابتی نه چندان دوستانه

جالب تر اینکه مدیر عامل هوآوی برای بیان اینکه محصول تولید شده این شرکت بسیار بهتر از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ می باشد اعلام کرد، که شرکت هوآوی پیش از این طرح های بسیاری را برای گوشی انعطاف پذیر جدید خود در نظر گرفته بود، و یکی از این طرح ها دقیقا شبیه به گوشی سامسونگ گلکسی Fold بوده است، اما کارشناسان این شرکت چنین طرحی را اصلا مناسب با یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر نمی دانستند.

گویا رقابت این دو شرکت اصلا دوستانه ادامه پیدا نخواهد کرد و جالب است که اکثر این اخبار از سوی شرکت هوآوی منتشر شده، باید دید در پایان سال میلادی 2019 کدامیک از این دو شرکت قدرتمند عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد و در بازار فروش جهانی گوشی های هوشمند پیروز خواهند بود.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !