بهبود 40 درصدی بازی ANTHEM پس از پشتیبانی از DLSS انویدیا

انویدیا با تکنولوژی DLSS توانست ویژگی منحصر به فردی را به دنیای بازی های کامپیوتری معرفی کند. ویژگی که تنها بازی های محدودی را پشتیبانی می کند اما همان بازی ها هم با فعال کردن DLSS می توانند با بهبود عملکرد، فریم ریت بیشتری را به کاربر هیدیه دهند.

دوستداران بازی ANTHEM که می خواهند این عنوان را بروی کامپیوتر اجرا کنند، با بروزرسانی و البته داشتن کارت گرافیک های RTX 20 می توانند گزینه DLSS انویدیا را در بازی خود فعال کنند. با فعال کردن DLSS در این بازی می توانید تا 40 درصد بهبود عملکرد را در شکستن فریم ها شاهد باشید.

البته باید توجه کنید که محدودیت های رزولوشن برای فعال کردن DLSS ممکن است دست و پای کاربر را برای کشتن فریم ها ببند. همانظور که می دانید، انویدیا در تمام رزولوشن ها اجازه فعال شده DLSS را نمی دهد. این محدودیت در انتخاب رزولوشن در کنار نوع کارت گرافیک باعث شده تا انتقادات بسیاری به انویدیا شود.

حال خبرهای شنیده شده حاکی از ان است که در بازی ANTHEM می توانید با تمام کارت گرافیک های سری RTX 20، ویژگی DLSS را در رزولوشن 2160×3840 پیکسل فعال کنید. با کارت های RTX 2080، RTX 2070 و RTX 2060 می توانید DLSS را در رزولوشن 1440×2560 پیکسل فعال کنید اما سخنی از پشتیبانی این بازی در رزولوشن 1080 پیکسل و DLSS روشن به میان نیامده است. البته دلیل این کار این است که تمام خانواده تورینگ های RTX 20 می توانند در این رزولوشن بازی را در بالاترین فریم اجرا کنند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد