به تعویق افتادن رونمایی نوکیا 9: نوکیا 9 با مشکل کیفیت دوربین مواجه شد

بعد از اینکه سهام شرکت نوکیا در زمینه گوشی های هوشمند به شرکت آلمانی HMD واگذار شد، این شرکت نشان داده است که برنامه های قوی برای گوشی های هوشمند دارد و قرار است دوباره نام نوکیا را به عنوان گوشی های هوشمند قدرتمند جهانی سر زبان های بیاورد. مدتی پیش بود که این شرکت خبر رونمایی از نوکیا 9 مجهز به پنج دوربین اصلی را داد.

نوکیا قدرتمند تر از همیشه

چندی پیش در مراسمی مجلل در دوبی بود که HMD از گوشی جدید خود با نام نوکیا 8.1 پرده برداری کرد و با مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. اما این شرکت قرار بود برای سال میلادی 2019 از گوشی هوشمند نوکیا 9 مجهز به پنج دوربین اصلی خود رونمایی کند و نام خود را به عنوان اولین شرکت بهره برده از چنین گوشی هوشمندی ثبت کند.

این در حالی است که سامسونگ گلکسی A9 2018 با مجهز شدن به چهار دوربین اصلی اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی بوده است. و حالا نوکیا قرار است با معرفی چنین گوشی هوشمندی بهتر از سامسونگ گلکسی A9 2018 عمل کند و به پنج دوربین اصلی مجهز باشد.

زمان رونمایی نوکیا 9 به تعویق افتاد

حال HMD اعلام کرده است در تست اولیه از سنسور های دوربین اصلی نوکیا 9، کیفیتی را که مد نظر این شرکت بوده است دریافت نکرده و بهتر است آزمایش های بیشتر را در راستای بهبود کیفیت سنسور های دوربین این گوشی هوشمند انجام دهد.

تا قبل از این اتفاقات و اخبار منتشر شده قرار بود نوکیا 9 در اوایل سال 2019 بصورت رسمی معرفی شود اما با این اتفاقات و عدم رضایت از کیفیت عکس های گرفته شده از دوربین های پنج گانه این گوشی هوشمند رونمایی آن نیز به اواخر ژانویه و اوایل فوریه موکول شده است. این زمان بعد از نمایشگاه CES و قبل از نمایشگاه MWC در نظر گرفته می شود تا نوکیا نیز در این نمایشگاه ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد