خوابهایتان توسط اپل رصد می شود

در دنیای گجت های امروز هرآنچه که سلامتی را کنترل کند بازخورد های خوبی خواهد گرفت. این موضوع که حتی زمانی که در خواب هستید هم سلامتتان توسط دستگاهی کنترل شود، می تواند جالب باشد از این رو خوابهایتان توسط اپل رصد می شود! اپل پس از خرید اپلیکیشن ها و شرکت سازنده حسگر Beddit از نخستین دستگاه ردیابی خواب رونمایی کرده است.

به تازگی یک دستگاه رصد خواب ساخته شده که شامل یک پد با ضخامت ۲ میلیمتر است که زیر تشک قرار می گیرد و خواب کاربر را رصد می کند. این برنامه ردیابی که  Sleep Beddit نام دارد اوایل سال 2017 توسط اپل خریداری شد. اپل روز گذشته موفق شد تاییدیه این دستگاه را  کمیسیون ارتباطات فدرال برای مانیتور خواب  در ایالات متحده دریافت کند. جزئیات  این طرح هنوز مشخص نشده اما تصاویری از این طرح  افشا شده است. دستگاه Beddit Sleep Monitor به طور اتوماتیک خواب کاربر را رصد می کند. همچنین به وسیله یک اپلیکیشن روی آیفون خواب را اندازه گیری و مدیریت می کند.

حسگر Beddit جدید با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می شود و حتی می تواند بهترین زمان برای رختخواب رفتن و بیدار شدن را به آنها بگوید.

این دستگاه همچنین دارای سنسور های حساس است که ضربان قلب، مدت خواب، تنفس، خرخر کردن، دمای اتاق و رطوبت را می سنجد. هنگامی که کاربر زمان بندی خواب خود را مشخص می کند، Beddit  کاربر را تشویق می کند تا برنامه ریزی انجام شده را حتما انجام دهد. برای این منظور زمان خواب را به کاربر یادآوری می کند و به طور هفتگی گزارش هایی برای او ارسال می کند.

تخمین زده می شود ارزش صنعت خواب ۳۲ میلیارد دلار باشد و گجت های پوشیدنی زیادی عرضه شود که خواب کاربر را رصد می کنند.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد