به دنبال ایده‌ای پولساز برای راه‌اندازی کسب و کار هستید؟

قبول دارید که همه ما تا حالا حداقل یک‌بار پیش آمده که با دیدن کسب و کارهای اینترنتی موفق، وسوسه شده باشیم که کار فروش اینترنتی را شروع کنیم؟ کسب و کارهای اینترنتی این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند. از طرفی پیدا کردن کار خوب، مناسب و با حقوق عالی این روزها تقریبا برای بسیاری از فارغ‌التحصیلان مثل رویایی دست نیافتنی شده است.

از طرف دیگر تعداد کارخانجات و ادارات دولتی و خصوصی پیش رو و سرآمد آنقدر زیاد نیست که تعداد بسیار زیادی از فارغ‌التحصیلان بتوانند با خیال راحت بعد از اتمام درس در این‌گونه مکان‌ها مشغول کار شوند. در چنین شرایطی به نظر شما چاره کار چیست؟

البته مشکل کمبود شغل نه فقط درباره فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها بلکه در مورد افرادی با مهارت‌های اندک و همین‌طور کسانی که به تازگی تصمیم به ورود به بازارکار و کسب درآمد گرفته‌اند، نیز صدق می‌کند. بنابراین با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که این روزها تعداد مشاغل حضوری بسیار کم و تعداد افراد متقاضی کار بسیار زیاد است.

شیوع ویروس کرونا در کنار تمامی ضررهای اجتماعی، سلامتی و اقتصادی خود و آسیب‌های فراوانی که هم به روح و روان و هم به سلامت انسانها رساند و همین‌طور باعث ضررهای اقتصادی هنگفتی شد، اما یک مزیت داشت. مزیت مهم کرونا این بود که بسیاری از افراد و کسب‌و‌کارها به خوبی دریافتند که می‌توان در بستر آنلاین نیز همانند کسب‌و‌کارهای حضوری به درآمد بالایی دست یافت.

حتما این روزها پیج‌های اینستاگرامی موفق را در زمینه‌هایی مانند آموزش آنلاین در  حوزه‌های مختلف، فروش کالاهای اساسی و ضروری از ریز تا درشت، فروش انواع محصولات و فرآورده‌های غذایی، فروش لباس و کفش و کتاب و خلاصه هر آنچه فکرش را بکنید، در  پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام مشاهده کرده‌اید.

اکثر این کسب‌و‌کارها در کنار پیج‌های خود دارای وبسایت فروشگاهی قدرتمندی نیز هستند که کمک زیادی به شناسانده شدن و معروف شدن آنها در بین عموم مردم می‌کند. زیرا این روزها اکثر افراد وقتی به چیزی احتیاج دارند، اولین تصمیمی که می‌گیرند سرچ در اینترنت است.

آنها با استفاده از موتورهای جستجوی قدرتمندی مانند گوگل، سایت‌های مختلف را بررسی می‌کنند و به مقایسه کیفیت و قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز خود می‌پردازند. اگر شما هم به دنبال ایده‌های پولساز برای کسب درآمد از اینترنت هستید این مطلب درست همان مطلبی است که باید تا انتها دنبال کنید.

پولسازترین ایده ها برای کسب درآمد از اینترنت کدامند؟

ما در این بخش به شما لیستی از ایده‌های پولساز را ارائه کرده و بعد در چگونگی دنبال کردن آنها به شما کمک می‌کنیم.

  • سایت فروش مواد غذایی
  • سایت فروش انواع لباس‌ها
  • سایت فروش زیورآلات و اکسسوری‌ها
  • سایت فروش کیف و کفش
  • سایت فروش مبلمان و لوازم منزل
  • سایت فروش کتاب
  • سایت آموزشی مخصوصا آموزش زبان و مهارت‌های کار در خانه
  • سایت فروش گل و گیاه
  • سایت ورزشی و ارائه تمرینات و رژیم‌های غذایی
  • سایت‌های مشاوره آنلاین در زمینه سلامت روان
  • سایت های مشاوره حقوقی

باید به شما بگوییم می‌توان این لیست را همین‌طور ادامه داد و به آن آیتم‌های گوناگون افزود. اگر با ایده‌های پولساز برای درآمد زایی در خانه آشنا شدید به نظر شما باید از کجا آغاز کنید؟

شاید اولین چیزی که بعد از پیدا کردن ایده با توجه به مهارتتان به ذهن شما خطور می‌کند، ایجاد یک پیج اینستاگرامی و سعی در جذب فالوئر و فروش محصولات و کالاها باشد. ایده ساخت پیج عالی است، اما اگر می‌خواهید در این بازار از رقبای خود چند پله جلوتر باشید، در کنار پیج خود حتما سایت فروشگاهی نیز بسازید.

هزینه ساخت سایت با وجود فروشگاه‌ساز پرتال کم است و ساخت سایت فروش آنلاین بسیار آسان شده است.

 پیشنهاد ما به شما برای ساخت فروشگاه مراجعه به سایت طراحی سایت مناسب است که به شما امکان ساخت وبسایت فروشگاهی با توجه به نوع محصولات و نیازهایتان را می‌دهد. پرتال یکی از سایت‌های بی‌نظیر در این زمینه است. اگر قصد ساخت سایتی آنلاین برای کسب‌و‌کار خود را دارید، بدون هدر دادن وقت به این سایت مراجعه کنید.

 در Portal با تمامی مراحل طراحی آسان و سریع سایتی مناسب، کاربردی و کاربر پسند آشنا شوید و با توجه به امکاناتی که مد نظرتان است، در نهایت سایت فروشگاهی عالی با بخش‌های مورد نیاز خود را ساخته و کسب‌و‌کار خود را به‌صورتی حرفه‌ای‌تر مدیریت کنید و فروشگاه ساز امکان استفاده 7 روز را به طور کاملا رایگان میدهد .

همچنین شما علاوه‌بر مراجعه به سایت www.portal.ir می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و صحبت با مشاورین متخصص پرتال، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 22 شب و در روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود