به روز رسانی سیستم عامل اکسیژن برای وان پلاس 6 با قابلیت های جدید

همانطور که شرکت وان پلاس قول به روز رسانی سیستم عامل های اختصاصی خود یعنی اکسیژن را داده بود، حال نسخه بتا این سیستم عامل در دسترس است و وان پلاس 6 نیز از این اتاق مستثنی نیست. وان پلاس 6 با دریافت این به روز رسانی قابلیت های جدید دوربین محصول جدید این شرکت، وان پلاس 6T را به خود اختصاص داده است.

از جمله قابلیت های پرچمدار جدید این شرکت، برای دوربین های این گوشی هوشمند بوده است. برای مثال قابلیت هایی هچون حالت عکاسی در نور کم و شب با نام Nightscape و نور پردازی استودیو برای عکاسی پرتره به دوربین های وان پلاس 6T اضافه شده است که از این پس با آپدیت سیستم عامل جدید این شرکت، وان پلاس 6 نیز به این قابلیت های جذاب مجهز خواهد شد. با توجه به اینکه وان پلاس 6 همانند برادر بزرگتر خود و پرچمدار جدید این شرکت یعنی وان پلاس 6T از دوربین های مشابه بهره می برد با اضافه شدن این قابلیت های جدید کیفیت مشابه با وان پلاس 6T را به این گوشی هوشمند می دهد.

با به روز رسانی نسخه بتا سیستم عامل اکسیژن قابلیت های دیگری از جمله بهبود رابط کاربری، جسجوی گوگل جدید، عملکرد گالری بهتر و البته بسته امنیتی این محصول نیز بهبود چشم گیری داشته است. با این تفاصیل می توان گفت با توجه به نوع ساخت این دو محصول شرکت وان پلاس که بسیار به یکدیگر شبیه هستند حال، با این به روز رسانی تقریبا وان پلاس 6 دست کمی از پرچمدار جدید این شرکت ندارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد