بیشترین نسبت صفحه نمایش برای سونی اکسپریا XZ4

سونی اکسپریا XZ4

شاید دیگر وقت آن رسیده است تا سونی بار دیگر در میان گوشی های هوشمند قدرتمند عرض اندامی کند. مدتی پیش سونی خبر رونمایی گوشی هوشمند جدید سونی اکسپریا XZ4 را به عنوان پرچمدار جدید خود داد و گویا قرار است این محصول قدرتمند با دست پر پا به عرصه رقابت با گوشی های هوشمند دیگر بگذارد. سونی سعی کرده است برای این گوشی هوشمند جدید خود بهترین قابلیت های روز دنیا را در نظر بگیرد از پردازنده قدرتمند گرفته تا دوربین های سه گانه با کیفیت و صفحه نمایشی که قرار است رکوردی جدید را به نام این شرکت به ثبت برساند.

نسبت تصویر 21 به 9 برای سونی اکسپریا XZ4

به احتمال زیاد صفحه نمایش 6.5 اینچی برای این گوشی هوشمند جدید در نظر گرفته خواهد شد، نکته جالب نسبت تصویر در نظر گرفته شده برای اکسپریا XZ4 می باشد. این محصول جدید سونی قرار است از نسبت تصویر 21 به 9 بهره مند شود. چنین نسبت تصویری تا کنون برای هیچ گوشی هوشمندی مورد استفاده قرار نگرفته است و اگر اشتباه نکنم بیشترین نسبت تصویری که تا حالا برای گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است نسبت 19.5به 9 بوده است.

حال با توجه به تصویری که مشاهده می کنید این گوشی هوشمند به اصطلاح از صفحه نمایشی قد بلند بهره خواهد برد.

مشخصات فنی بروزرسانی شده

سوای صفحه نمایش خاص این گوشی هوشمند بهتر است بدانید سونی اکسپریا XZ4 قرار است از پردازنده 7 نانومتری جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره مند شود. رم 6 گیگابایتی با حافظه های داخلی 64 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خاص خواهند بود. هنوز مشخصات سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند جدید سونی مشخص نشده است، استفاده از سنسورهای با کیفیت قطعا سونی اکسپریا XZ4 را به یکی از گوشی های هوشمند قدرتمند سال 2019 تبدیل خواهد کرد.

پیش بینی می شود سونی نمایشگاه MWC برای پرده برداری از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود در نظر بگیرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به طور رسمی تایید کرد که مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی، مک مینی بازطراحی‌شده، و آی‌مک 24 اینچی روز دوشنبه هفته آینده رونمایی خواهند شد

پیکسل 9a دوربین 48 مگاپیکسلی مشابه پیکسل 9 پرو فولد و قابلیت Add Me را ارائه می‌دهد

کوالکام به طور رسمی از تراشه اسنپدراگون 8 الیت رونمایی کرد