ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

کم کم به رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نزدیک می شویم. سامسونگ قرار است از سه مدل گلکسی اس 10 بصورت رسمی قبل از نمایشگاه WMC (کنگره جهانی موبایل) رونمایی کند و دست پر پا به این نمایشگاه معتبر بگذارد. بعد از شایعات و اخبار منتشر شده از گوشی های هوشمند قدرتمند این خانواده ال اطلاعاتی از میزان باتری دز نظر گرفته شده برای هرسه مدل گلکسی اس 10 منتشر شده است.

برای اطلاعات بیشتر از اخباری که تاکنون از این گوشی های هوشمند منتشر شده است می توانید به وب سایت بنچیمو مراجعه کنید.

گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 در سه مدل مختلف

سامسونگ قرار است سه مدل گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس را با نام خانواده گلکسی اس 10 بصورت رسمی معرفی کند. همانطور که قبلا گفته شد مدل پلاس این گوشی هوشمند از امکانات بهتر و البته قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

به ترتیب صفحات نمایش 5.8 و 6.1 و 6.4 اینچی برای این گوشی های هوشمند دز نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می توان به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 اشاره کرد.

ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی 10

برای گوشی کوچکتر و البته رزانتر این خانواده با توج به صفحه نمایش کوچکتر باتری 3000 میلی آمپری در نظرگرفته شده است، برای مدل استاندارد نیز با صفحه نمایش 6.1 اینچی باتری 3500 میلی آمپری و برای مدل پلاس و قدرتمند ترین گوشی این خانواده باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است. شاید در نگاه اول ظرفیت باتری های در نظر گرفته شده چندان قدرتمند به حساب نیایند اما بهتر است بدانید با توجه به بهره بردن این گوشی های هوشمند از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مصرف انرژی برای این گوشی های هوشمند بسیار بهینه شده است و چنین انتخاب برخلاف دید عموم بسیار مناسب و به جا می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد