تاریخ رسمی شروع نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا / شگفتی ها در راه است

هر ساله نمایشگاه های معتبری در زمینه تکنولوژی های روز دنیا برگزار می شود، آخزین نمایشگاه برگزار شده، CES  بود که شاهد رونمایی از برترین تکنولوژی های شرکت های مختلف بودیم، وب سایت بنچیمو نیز تمامی اخبار این نمایشگاه را با جزئیات پوشش داد. شما بازدیدکنندگان وب سایت بنچیمو می توانید تمامی اطلاعات تکمیلی از نمایشگاه CES  را در وب سایت ما مشاهده کنید. حال نوبت به نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا رسیده، نمایشگاهی تخصصی برای گوشی های هوشمند.

MWC 2019 این بار با اتفاقاتی هیجان انگیز

نمایشگاه CES یکی از گردهمایی های جامع تکنولوژی های روز دنیا بود، که در این نمایشگاه از شرکت های حوزه های مختلف از جمله لوازم خانگی، گوشی های هوشمند، گجت های هوشمند و … حضور داشتند.

اما نمایشگاه MWC 2019 متفاوت با تمام نمایشگاه های می باشد و به بیان ساده تر این نمایشگاه، بصورت تخصصی  همانطور که از اسمش پیداست (کنگره جهانی موبایل) برای گوشی های هوشمند و تکنولوژی های در نظر گرفته شده برای این محصولات می باشد.

طبق روال هر سال، تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) برای شروع به کار این نمایشگاه در نظر گرفته شده، و شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

البته بسیاری از شرکت های نیز قبل از شروع نمایشگاه جهانی موبایل، محصولات جدید خود را رونمایی خواهند کرد. برای مثال گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بصورت رسمی در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) رونمایی خواهند شد. هدف اصلی این نمایشگاه شروع دوره شبکه های اینترنتی نسل پنجم اعلام شده.

با ما همراه باشید تا از اخبار لحظه به لحظه این نمایشگاه مطلع شوید. شما نیز می توانید اخباری را که تا کنون از این نمایشگاه منتشر شده را در وب سایت ما مشاهده کنید.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد