تاریخ رونمایی رسمی شیائومی ردمی 7 مشخص شد

بعد از رونمایی گوشی های هوشمند شیائومی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو و البته فروش بسیار فوق العاده این گوشی های هوشمند که نشان از محبوبیت این سری از گوشی های هوشمند شیائومی در میان کاربران را می داد، این بار این شرکت چینی موفق، تصمیم گرفته تا گوشی دیگری از سری ردمی را با قیمت مناسب تری روانه بازار کند. ردمی 7 این بار در تاریخ 18 مارس (27 اسفند) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.

ردمی 7 با قیمتی پایین تر از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده

در حالی که پیش از این نیز، اطلاعاتی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر شده بود، این بار شیائومی با انتشار پوستری رسمی تاریخ 18 مارس (27 اسفند) را برای رونمایی رسمی این محصول جدید میان رده  خود در نظر گرفته است.

در پوستر منتشر شده رسمی که شیائومی در صفحه رسمی رسانه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده علاوه بر تاریخ رسمی رونمایی  این گوشی هوشمند، مشخصات فنی که تا به الان در حد شایعاتی پراکنده بودند نیز مشخص شده.

پوستر رسمی منتشر شده از تاریخ رونمایی شیائومی ردمی 7

همانطور که پیش از نیز گفته بودیم با توجه به تصویر این پوستر که مشاهده می کنید، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.26 اینچی IPS LCD با روزولوشن HD پلاس بهره می برد. برای ناچ این گوشی هوشمند نیز، ناچ واتر دراپ مانندی برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده که به یکدست بودن صفحه نمایش کمک شایانی کرده. در ناچ صفحه نمایش، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است.

اما در قسمت پشت گوشی شاهد دوربین های اصلی با سنسور های 12+5 مگاپیکسلی هستیم. با توجه به بهره بردن از صفحه نمایش IPS LCD، سنسور حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

شیائومی ردمی 7

باتری 3900 میلی آمپری به همراه پردازنده اسنپدراگون 632 هشت هسته ای از دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

قیمت 134 دلاری در نظر گرفته شده با توجه به مشخصات فنی این گوشی هوشمند، قیمت بسیار مناسبی به نظر می رسد و احتمالا این بار نیز همانند دو مدل قبلی سری ردمی فروش خوبی را خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد