هوآوی میت 20 به فروش 10 میلیون دستگاه رسید

فروش 10 میلیون دستگاه هوآوی میت 20

قطعا قدرتمند ترین خانواده گوشی های هوشمند معرفی شده در سال 2018، خانواده هوآوی میت 20 بود. این گوشی های هوشمند قدرتمند با توجه به امکانات بسیار خوب در نظر گرفته شده و البته قیمت تقریبا بالا، گویا توانسته اند در زمینه فروش گوشی های هوشمند جهانی آمار خوبی را به ثبت برساند. با توجه به اعلام رسمی این شرکت، هوآوی توانسته در مدت زمان 5 ماه، میزان 10 میلیون دستگاه میت 20 را به فروش برساند.

هوآوی میت 20

هوآوی نیز به سرنوشت اپل دچار نشد

بعد از موفقیت زود هنگام گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی این بار هوآوی نیز توانست با فروش 10 میلیون دستگاهی از گوشی های خانواده میت 20 خود نیز آمار خوبی را به ثبت برساند.

گویا در این میان تنها این اپل نگون بخت بود که با کاهش فروش پرچمداران جدید خود رو به رو شد. البته هوآوی نیز با تحریم های جدید امریکا و چند کشور اروپایی در صورت رفع نکردن این مشکلات قطعا با کاهش فروش گوشی های خود رو به رو خواهد شد.

در پوستر رسمی منتشر شده هوآوی، این شرکت چینی موفق شد در مدت زمان 5 ماهه ای که از رونمایی این گوشی های هوشمند می گذرد، به فروش 10 میلیون دستگاهی برسد.

فروش 10 میلیون دستگاه هوآوی میت 20

این در حالی است که پیش از این هوآوی برای میت 10 در مدت زمان 10 ماهه توانست به چنین آمار فروش برسد و البته میت 9 که توانسته بود به میزان فروش 4 میلیون دستگاهی در مدت زمان 4 ماه دست پیدا کند.

به هر حال با توجه به آمار منتشر شده، هوآوی توانسته با توجه به قیمت بالای در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده میت 20 خود، به موفقیت جدید در زمینه فروش جهانی گوشی های هوشمند خود برسد. باید منتظر باشیم تا ببینیم با توجه به ادعای هوآوی برای رسیدن به رتبه اول فروش گوشی های هوشمند و مشکلات تحریم های امریکا برای این شرکت، چه عملکردی را در سال 2019 از خود نشان خواهد داد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود