تاریخ رونمایی رسمی گوشی میان رده اپو K3

اپو K3

با نگاهی کوتاه می توان پی برد که اپو در سال میلادی جاری یکی از فعال ترین شرکت های موجود بوده. این شرکت چینی ابتدا خط تولید جدید خود با نام رنو را راه اندازی کرد که گوشی های اپو رنو به همراه اپو رنو 10 ایکس زوم از اولین محصولات تولید شده این خط تولید بودند. در ادامه شاهد معرفی رسمی اپو A9 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده بودیم. حال نیز با انتشار پوستری این شرکت بصورت رسمی تاریخ 23 می (2 خرداد) را برای رونمایی رسمی اپو K3 در نظر گرفته است.

گوشی میان رده در با برخی مشخصات یک پرچمدار

قطعا بیشتر ما اپو را یا گوشی های هوشمند میان رده اش می شناسیم. این شرکت چینی همواره در زمینه تولید گوشی های هوشمند میان رده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. در کل عملکرد خوب بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند در زمینه تولید محصولات میان رده باعث شده تا تفاوت میان این محصولات با پرچمداران قدرتمند روز به روز کمتر شود.

اپو نیز پیش از این خبر رونمایی اپو K3 را که گویا همانند اپو رنو و اپو رنو 10 ایکس زوم، از دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد را داده بود. طراحی زیبا با نام بال کوسه که متفاوت با آنچه تا به الان دیدم بوده است.

از جمله مشخصات فنی بسیار خوب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، می توان به صفحه نمایش این گوشی اشاره کرد. به لطف صفحه نمایش 6.5 اینچی با کیفیت FHD+ آمولد در نظر گرفته شده، این صفحه نمایش سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است. چپنین قابلیتی را در تعداد محدودی از گوشی های هوشمند میان رده شاهد بوده ایم.

دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور های 16+2 مگاپیکسلی دوربین اصلی از دیگر مشخصات احتمالی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود