تایید رسمی استفاده دوربین سلفی پاپ آپ برای گوشی اپو اف 11 پرو

گوشی اپو اف 11 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

صفحات نمایش یک دست با حداقل استفاده از ناچ ها، در حال حاضر یکی از مهمترین مسائل برای شرکت های عرصه گوشی های هوشمند برای تولید محصولات خود می باشد. صفحات نمایش اینفینیتی o یکی از زیبا ترین صفحات نمایشی بود که گوشی هایی چون سامسونگ گلکسی A8s و گوشی های هوشمند نوا 4 و honor v20 هوآوی از آن استفاده کردند. اما گوشی های هوشمندی که حتی از چنین ناچ کوچکی برای صفحات نمایش استفاده نمی کنند، و صفحه نمایش بدون ناچ و یکدستی را ارائه می دهند، از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده می کنند. اپو اف 11 پرو نیز با تایید رسمی امروز، از دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد.

گوشی اپو اف 11 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

طراحی زیبا در کنار سنسور های دوربین قدرتمند

امروز در بیانیه ای رسمی شرکت اپو توانست برای گوشی اف 11 پرو خود، تاییدیه استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ را بگیرد. پس دیگر بعد از شایعات و تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند، قطعا اپو اف 11 پرو از دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد.

اما در کنار دوربین سلفی بسیار زیبای این گوشی هوشمند، نباید دوربین های دوگانه اصلی این گوشی هوشمند با سنسور 48 مگاپیکسلی را نادیده بگیریم. هنوز مشخص نشده است که اپو برای این محصول جدید از چه سنسوری بهره خواهد برد، اما به احتمال زیاد، سنسور های سامسونگ GM1  و یا سنسور سونی IMX586 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

گوشی اپو اف 11 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

همانطور که قبلا گفته بودیم، درست است که استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ باعث می شود تا صفحه نمایشی یک دست و بدون ناچی داشته باشیم، اما نباید فراموش کرد گوشی های هوشمندی که از چنین تکنولوژی طراحی زیبایی بهره می برند، دیگر استاندارد های IP را پشتیبانی نخواهند و به بیان ساده تر هیچکدام از محصولات بهره برده از دوربین سلفی پاپ آپ ضد آب نخواهند بود.

تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی اپو اف 11 پرو تا به الان اعلام نشده، اما به احتمال زیاد باید به زودی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند جذاب باشیم. شاید نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا، زمان بسیار مناسبی برای چنین رویدادی باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود