تبلت جدید سامسونگ گلکسی Tab سری A برای سال میلادی 2019

آخرین تبلت معرفی شده سامسونگ، گلکسی Tab A 10 بود. این تبلت همانطور که از اسم در نظر گرفته شده اش مشخص است از یک صفحه نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 1920×1200 بهره برده است. چیپست تقریبا قدرتمند اسنپدراگون 450 برای این تبلت شرک سامسونگ در نظر گرفته شده.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی Tab A 10.5 که می توان به آن ها اشاره کرد، رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و قابلیت ارتقاء تا 400 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و باتری قدرتمند 7300 میلی آمپری اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی Tab A 10.5

سری جدید تبلت سامسونگ گلکسی Tab A

با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده سامسونگ شماره مدل SM-P205 را ثبت کرده است. سامسونگ این شماره مدل را برای تبلت جدید خود در نظر گرفته و به احتمال زیاد قرار است در سال میلادی جدید 2019 بصورت رسمی معرفی شود.

هنوز اطلاعات دقیقی از نام در نظر گرفته شده برای این تبلت جدید در حال حاضر نداریم. تنها می دانیم که قرار است با حافظه داخلی 32 گیگابابتی همانند نسل قبلی خود با قابلیت ارتقاء وارد بازار شود. با توجه به رونمایی این محصول برای سال آینده میلادی و کامل شده نسخه اندروید پای به احتمال زیاد این تبلت جدید نیز به اندروید 9.0 پای مجهز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی Tab A 10.5

زمان رونمایی پیش بینی شده

بسیاری از شایع پراکنان پیش بینی کرده اند سامسونگ از این تبلت جدید خود در نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) که قرار است از تاریخ 25 فوریه سال 2019 در بارسلونا آغاز شود، پرده برداری خواهد کرد.

البته سامسونگ قبل از این، تاریخ 20 فوریه را برای رونمایی رسمی گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 در نظر گرفته بوده، شاید ممکن باشد تبلت جدید این شرکت نیز در این مراسم رونمایی شود. اما با توجه به سه گوشی هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، چنین احتمالی بسیار ضعیف است. به احتمال زیاد در  نمایشگاه MWC شاهد پرده برداری از تبلت جدید شرکت سامسونگ خواهیم بود. البته این را هم باید کفت با توجه به قیمت در نظر گرفته شده سری قبلی این تبلت، محصول آینده سامسونگ تبلتی میان رده محسوب خواهد شد.

منبع: 91mobiles

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

1 دیدگاه

تبلت جدید ال جی با طراحی متفاوت (انتشار طرح اولیه ثبت شده) – تبلت – ال جی – بنچیمو دی 1, 1397 - 10:02 ب.ظ
[…] پیش بود که سامسونگ خبر تصمیم رونمایی سری جدید تبلت های خود در راست… و طبق روال هر سال این تبلت جدید را به عنوان جدیدترین […]
دیدگاه بگذارید