تبلت Legion Y700 لنوو سیستم خنک کننده تبلت های گیمینگ را متحول می کند

لنوو تبلت اندرویدی خود را از طریق یکی از قابلیت های مهم آن تبلیغ کرده است، که آن قابلیت خنک کننده آن می باشد. این شرکت به طرفداران این اطمینان خاطر را داده است که Y700 از این جهت به خوبی پوشش داده می شود و سطح داخلی بسیار بیشتری را نسبت به دیگر گوشی های هوشمند و تبلت های رده بالا به مدیریت حرارتی اختصاص می دهد.

برند LEGION لنوو می خواهد اولین تبلت اندرویدی خود را در سال 2022 ارائه کند، Y700 از قبل به عنوان دستگاهی معرفی شده است که این قابلیت را دارد تا بتواند یک محصول گیمینگ را با عملکردی ایده آل به دست کاربر برساند.

این تبلت با صفحه 8.8 اینچی خود، ممکن است به اندازه کافی جمع و جور باشد؛ با این وجود این شرکت ادعا می کند که هنوز فضا برای خنک کردن درجه حرارت دستگاه، داخل بازی را دارد. حساب کاربری LEGION فاش کرده که هر تبلت Y700 دارای یک سیستم خنک کننده قدرتمند است که می تواند کمتر از 45357.7 میلی متر مربع از فضا را اشغال کند.

از این مقدار تقریبا 8500 میلی متر مربع را بلاک سیستم خنک کننده تبلت تشکیل می دهد، این درحالی است که اندازه گوشی های هوشمند با نمایشگر متوسط 6.7 اینچی ممکن است 3000 تا 4000 میلی متر مربع باشند.

تبلت گیمینگ Y700 ممکن است از این قطعات داخلی برای بهتر شدن عملکرد بازی استفاده کند، حتی اگر با پردازنده شناخته شده Snapdragon 870 به جای پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 عرضه شود. این موضوع نشان می دهد که سیستم خنک کننده Y700 پتانسیل بالایی در خنک سازی و پایداری پردازنده دارد. البته لنوو هنوز تاریخ عرضه این دستگاه نسل اول خود را مشخص نکرده است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !