تخفیف ویژه گوگل پلی به مناسبت جشن سال نو میلادی

گوگل پلی یکی از معتبرترین و محبوب ترن نرم افزار های موجود می باشد که شما می توانید نرم افزار های گوناگونی را که برای گوشی هوشمند خود و سیستم عامل های مختلف نیاز دارید از آن تهیه کنید. حال به مناسبت سال میلادی جدید (ضمن تبریک سال میلادی جدید) از این پس، از امروز تا تاریخ 2 ژانویه تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فیلم ها و سریال های محبوب این بار ارزانتر از همیشه

گوگل پلی تا 2 ژانویه تصمیم به اضافه کردن بخش فیلم و سریال گرفته است و شما می توانید سریال های محبوب و معروف و حتی فیلم هایی این چنینی را نیز با تخفیف بیشتر از 50 درصد تهیه کنید. (لبته برای کاربران ایرانی دلیلی برای این تخفیف وجود ندارد و براحتی با دانلود غیر مجاز این اتفاق بصورت رایگان امکان پذیر می باشد، به امید روزی که حق کپی رایت رعایت شود). این تخفیف که به مناسبت فرار رسیدن سال میلادی جدید می باشد تنها تا 2 ژانویه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار های پولی این بار با تخفیف شگفت انگیز

اما به هر حال برای برخی از کاربران پیشرفته نیاز به خریداری برخی از نرم افزارها  دارند، و معتبر ترین منبع برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios گوگل پلی می باشد. باز هم درست است که کما بیش قانون کپی رایت برخی از نرم افزار ها در داخل کشور رعایت می شود که جای بسی خرسندی است اما در زمینه برخی از نرم افزار های کاربردی، زمانی که شما تصمیم به دریافت این نرم افزار ها حتی با قبول پرداخت هزینه آن می گیرید، گوگل پلی تشخیص می دهد که شما یک کاربر ایرانی هستید و متاسفانه اجازه دریافت برخی از نرم افزار ها را به شما نمی دهد. که البته برای ما ایرانی ها هیچ راهی غیر قابل حل شدن نیست و این مشکل هم راه حل دارد!!!!

به هر حال با همه این شرایط برخی از نرم افزار ها نیز هستند که با تخفیف اتفاق افتاده براحتی می توانید نرم افزار مورد نظر خود را  دریافت کنید. بهتر است اگر مایل به دریافت نرم افزار هایی با قیمت بسیار کم هستید تا قبل از مهلت اعلام شده سری به گوگل پلی بزنید.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد