تریلر بازی Car Mechanic Simulator منتشر شد / آستین ها را بالا بزنید

عناوین خودرویی معمولا از نبود یک ویژگی رنج می برد و آن هم چیزی نیست جز بخش مجزایی برای تیونینگ حرفه ای خودرو. عنوان Car Mechanic Simulator آمده است تا تمام عطش خودرو دوستان را برای تیونینگ و مکانیک خودروها بر طرف کند.

شبیه ساز مکانیک خودرو بازیکنان را به تعمیر، تیونینگ، رنگ آمیزی و در نهایت تست خودروی تعمیر شده دعوت می کند. بازی که جای خالی بعضی از بخش هایش در عناوینی مانند گرن توریسمو، فورزا و … حس می شود. بازیکنان در این عنوان می توانند خودروهای قدیمی را تعمیر کرده یا بخش های جدیدی را به آن اضافه کنند.

 

وجود بیش از 40 خودرو و بیش از 1000 قطعه می تواند دست شما را برای تعمیرات حرفه ای باز بگذارد. گرافیک واقع گرایانه به همراه گیم پلی بی پایان باعث می شود تا لذت بازی کردن با این عنوان شبیه ساز بیش از پیش برای کاربران جذاب شود.

 

در مراحل این بازی بعضی محدودیت ها در زمان و استفاده از قطعات، حرفه ای بودن شما را محک می زد. همچنین با پیش بردن مراحل، می توانید امپراتوری خود را گشترش دهید و حتی گاراژ خود را به تجهیزات پیشرفته مجهز کنید و یا با خرید پارکینگ بزرگی، تعداد خودروی های تعمیر شده را افزایش دهید.

 

همچنین پس از ارتقاء خودروها می توانید با آزمون های گوناگون، عملکرد خودرو را در شرایط مختلف بسنجید. با این وجود توجه به جزئیات و گسترش جالب قطعات یکی از ویژگی های بارز این عنوان است که دوستداران آن را می تواند در تاریخ ۲۵ ژوئن با انتشار برای پلی استیشن و ایکس باکس خوشحال سازد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024