تریلر گیم پلی بسیار جذاب از حالت بتل رویال Battlefield V منتشر شد

چندی پیش در بنچیمو مطلبی در مورد مد جدید بتل رویال عنوان زیبای Battlefield V منتشر کردیم که این حالت با نام Firestorm به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا در سرزمینی بزرگ، یک جنگ هولناک به راه بیاندازند. اکنون DICE و الکترونیک آرتز تریلری از گیم پلی این بازی منتشر کرده اند که به خوبی میتواند طرفداران بتلفیلد را هایپ کند. در این گیم پلی شاهد نحوه ورود بازیکنان به زمین جنگ هستیم که مثل اکثر بازی های بتل رویال معروف، گیمر از آسمان، با سقوط از هواپیما وارد بازی میشود و بعد از آن باید به جمع کردن تجهیزات و اسلحه بپردازد.

در طول بازی گیمرها میتوانند ماموریت های مختلفی را انجام دهند و در صورت تکمیل آن، امتیازاتی را جمع کنند که برای به دست آوردن برخی تجهیزات لازم هستند. تنوع تسلیحات و تجهیزات طبق آنچه در گیم پلی میبینیم مناسب است و همچنین ماشین های جنگی جالبی را نیز در تریلر شاهد بودیم که به جذابیت هر چه بیشتر بازی اضافه میکنند. در مجموع 17 خودرو از جمله تانک، هلی کوپتر، ماشین جنگی قدیمی و همچنین یک تراکتور در بتلفیلد فایراستورم حضور دارند. تسلیحات ضد تانک یا هواپیما نیز وجود دارند که در طول بازی قابل استفاده هستند.

حالت بتل رویال بتلفیلد V فقط از یک نقشه بهره مند است اما لازم به ذکر است که وسعت این نقشه تقریبا 10 برابر بزرگتر از نقشه Hamana در بتلفیلد V معمولی است. این بازی از تاریخ 25 مارس به صورت رایگان در دسترس همگان قرار خواهد گرفت و به نظر میرسد با بازی هیجان انگیز و زیبایی روبرو هستیم که حتما باید آن را امتحان کرد. باید دید استقبال از این بازی که قسمتی از یک بازی پولی محسوب میشود، در بازار بازی های بتل رویال کاملا رایگان چگونه خواهد بود.

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند