تصاویر جدید منتشر شده از گوشی های خانواده هواوی پی 30 به همراه شرایط پیش فروش جالب

هواوی پی 30 پرو

در آستانه رونمایی رسمی گوشی های خانواده هواوی پی 30، حال اطلاعات جالبی از این گوشی های هوشمند منتشر شده. هرچند پیش از این نیز به لطف شایعه پراکنان از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند مطلع شده بودیم، اما حال تصاویر جدید و زیبایی از این گوشی های هوشمند به همراه شرایط پیش فروش جالب در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید منتشر شده که با هم به آن های می پردازیم.

خرید گوشی های خانواده هواوی پی 30 به همراه لوازم جانبی

پیش از این، بصورت اتفاقی فروشگاه اینترنتی آمازون قیمت در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید را منتشر کرد. سوای قیمت در نظر گرفته شده، قیمت ها تعیین شده برای شارژر وایرلس و اسپیکر وایرلس نیز مشخص شده بود. حال هواوی برای کاربرانی که این گوشی های هوشمند را پیش خرید کرده باشند، شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

کاربرانی که هواوی پی 30 را پیش خرید کنند به همراه این گوشی هوشمند ویک شارژر وایرلس نیز دریافت خواهند کرد. اما کاربرانی که گل سرسبد این خانواده یعنی هواوی پی 30 پرو را پیش خرید کنند در کنار شارژر وایرلس، یک اسپیکر وایرلس نیز دریافت خواهند کرد.

در کنار شرایط پیش فروش خوب در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند جدید هواوی تصاویر جدید نیز منتشر شده. در تصاویری که مشاهده می کنید، صفحه نمایشی با ناچ زیبای واتردراپ برای گوشی های خانواده هواوی پی 30 در نظر گرفته شده. اما هواوی پی 30 در کنار صفحه نمایش حاشیه هایی را مشاهده می کنیم، این در حالی است که هواوی پی 30 پرو چنین حاشیه هایی را در کنار صفحه نمایش خود ندارد و همین امر باعث شده تا صفحه نمایش هواوی پی 30، صفحه نمایش یکدست تری را به نسبت هواوی پی 30 ارائه دهد.

تاریخ 26 مارس (6 فروردین) قرار است در مراسمی مجلل در پاریس از این گوشی های هوشمند جدید هواوی بصورت رسمی پرده برداری شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی از این پرچمداران را بعد از رونمایی در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز وب سایت بنچیمو  قرار دهیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !