تست مقایسه سرعت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و هوآوی میت 20 پرو

بعد از معرفی خانواده هوآوی میت 20، سامسونگ نیز اولین بار پرچمدران جدید خود را در قالب خانواده گلکسی اس 10 بصورت رسمی رونمایی کرد. حال ما نیز ویدئویی از دو گل سرسبد این خانواده های، یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و هوآوی میت 20 پرو را برای تست مقایسه سرعت انتخاب کرده ایم تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی قدرتمند عملکرد بهتری را از خود نشان می دهند.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

گوشی های هوشمند این خانواده، همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، از پردازنده نسل جدید 7 نانومتری بهره مند شده اند. گوشی های خانواده هوآوی میت 20 به پردازنده های اختصاصی 7 نانومتری Kirin 980 و گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به پردازنده های 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 مجهز شده اند.

پردازنده های اختصاصی 7 نانومتری

طبق روال همیشه که سعی داشتیم گوشی هایی را برای تست مقایسه سرعت انتخاب کنیم که پردازنده هایی نزدیک به هم داشته باشند، این بار نیز سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با پردازنده اختصاصی 7 نانومتری اگزینوس 9820 این شرکت کره ای را با هوآوی میت 20 پرو با پردازنده 7 نانومتری اختصاصی Kirin 980 این شرکت مورد مقایسه قرار دادیم تا ببینیم، پردازنده های اختصاصی کدامیک از این شرکت سوای امتیاز های بنچمارکی که کسب کرده اند، عملکرد بهتری را از خود نشان می دهند.

هوآوی میت 20 پرو

مرحله اولیه، اجرای نرم افزار های ثابت و دیگر نرم افزار هایی چون بازی برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده تا ببینیم کدام یک با سرعت بیشتری می توانند این نرم افزار ها را اجرا کنند. در مرحله دوم نیز دوباره نرم افزار هایی که در کش و حافظه موقت پردازنده این گوشی های اجرا شده بودند اجرا می شوند تا سرعت انتقال از کش به پردازنده محاسبه شود.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود