تصاویر جدید از گوشی های خانواده هوآوی پی 30

گوشی هوآوی پی 30 پرو

گوشی های خانواده هوآوی پی 30 در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) در پاریس بصورت رسمی رونمایی خواهند شد. پرچمداران جدید هوآوی که گوشی های اصلی آن را با نام های هوآوی پی 30 و پی 30 پرو می شناسیم قرارا است با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند پا به عرصه رقابت با پرچمدارن قدرتمند این عرصه خواهد گذاشت. این بار تصاویر جدید از این گوشی های هوشمند منتشر شده که زیبایی خاص این پرچمداران را بیش تر از پیش نشان می دهد.

صفحه نمایشی زیباتر از همیشه

پیش از این مشخصات فنی این گوشی های هوشمند بصورت دقیقی منتشر شد. سنسور های دوربین بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی های هوشمند از جمله قابلیت های بارز این خانواده قدرتمند می باشد. اما در تصاویر جدید منتشر شده زیبایی صفحه نمایش در نظر گرفته شده مخصوصا صفحه نمایش گوشی هوآوی پی 30 پرو بیش تر از پیش به چشم می آید.

گوشی هوآوی پی 30 پرو

ناچ واتر دراپ در نظر گرفته شده برای صفحات نمایش این گوشی های هوشمند، شاید زیبایی خاصی به این محصولات داده باشد، اما صفحه نمایش هوآوی پی 30 پرو با توجه به حذف حاشیه های کناری باعث شده تا زیبایی این گوشی هوشمند دو چندان شود.

گوشی هوآوی پی 30

در حالی که 10 روز تا رونمایی این گوشی های هوشمند، فرصت باقی است، تقریبا اطلاعات کاملی از این پرچمداران جدید را می دانیم اما تمام این اتفاقات چیزی از جذابیت مراسم رونمایی این گوشی های هوشمند کم نخواهد کرد. با ما همراه باشید تا از شایعات لحظه و اخبار منتشر شده این گوشی های هوشمند مطلع شوید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود