تصاویر جدید منتشر شده از گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر 2019

گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر 2019

موتورولا پیش از این پتنتی را برای گوشی انعطاف پذیر خود در نظر گرفته بود. این طراحی با طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند انعطاف پذیر دیگر تفاوت داشت و شاید بهتر است بگوییم از طراحی بسیار ساده ای برای این گوشی هوشمند استفاده شده.

پیش از این شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی fold و هواوی میت ایکس به عنوان گوشی های هوشمند انعطلف پذیر بودیم و دیگر هیچ شرکتی تا به الان از گوشی انعطاف پذیری بصورت رسمی رونمایی نکرده، هرچند شاهد پتنت های مختلفی برای این محصولات خاص بوده ایم.

گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر 2019

گوشی تاشو اما انعطاف پذیر

در میان گوشی های ساده قدیمی یکی از زیبا ترین طراحی های در نظر گرفته شده، گوشی های تاشو بودند، حتی موتورولا نیز از چنین طراحی های زیبایی برای گوشی های هوشمند خود بهره می برده و حتی طراحی این گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت نیز ما را به یاد گوشی های تاشو قدیمی موتورولا می اندازد.

گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر 2019

محصول انعطاف پذیر خاص موتورولا بر خلاف گوشی های انعطاف پذیر که تا به الان شاهد بودیم، از قسمت بالایی همانند گوشی های تاشو قدیمی به سمت داخل تا می شود و صفحه نمایش یکدست اولیه کاملا بر روی هم قرار می گیرد. این در حالی است که سامسونگ و هواوی از طرای تا سدن افقی برای گوشی های هوشمند خود بهره برده بودند.

گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر 2019

البته در پتنت های منتشر شده از این گوشی هوشمند، در هنگام تا شدن شاهد یک صفحه نمایش کوچکتر برای استفاده در حالت تاشو این گوشی هوشمند بودیم، اما هنوز بصورت قطعی مطمئن نیستیم که موتورولا این صفحه نمایش کوچک را برای این گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود در نظر خواهد گرفت یا نه. به هر حال طراحی ساده این گوشی هوشمند و زیبایی این طراحی ساده، شاید به پیچیدگی طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ و هواوی نباشد، اما موتورولا قصد داشته تا توانایی های خود را در عرصه تولید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر نیز نشان دهد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند