تصاویر رسمی منتشر شده از قاب پشتی وان پاس 7 پرو و وان پلاس 7

وان پلاس 7 پرو

ردر حالی که تنها دو روز تا رونمایی وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 زمان باقی مانده، تصاویر رسمی این بار برای قاب و یا همان محافظ پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده است. پیش از این مشخصات فنی جامع و کاملی از این پرچمداران نیز به بیرون درز پیدا کرده بود. البته مشخصات دقیق در نظر گرفته شده تا دو روز دیگر و بعد از رونمایی رسمی این گوشی  های هوشمند مشخص خواهند شد.

تنوع رنگ گارد پشتی و مشخص شدن تعداد سنسور های دوربین اصلی

پیش از این نیز با توجه به شایعات متوجه شده بودیم که مدل پرو این پرچمدار جدید قرار است برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت از سه سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شوند. در کنار این اتفاق مدل استاندارد که همان وان پلاس 7 می باشد از دوربین اصلی دوگانه ای بهره مند خواهد شد.

معماری عمودی برای سنسور های دوربین اصلی هر دو گوشی در نظر گرفته شده. در رابطه با صفحه نمایش در نظر گرفته شده نیز اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما تقریبا مطمئنیم که مدل پرو این پرچمدار قرار است از صفحه نمایش بدون ناچ با دوربین سلفی پاپ آپی بهره مند شود. البته برای وان پلاس 7 نیز پیش بینی می شود صفحه نمایش با ناچ واتر دراپ در نظر گرفته شود.

عدم حضور سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی نشان از استفاده از این قابلیت در صفحه نمایش این گوشی های هوشمند می دهد. یعنی وان پلاس برای هر دو پرچمدار جدید خود از صفحات نمایش اولد بهره مند می شود. چهار رنگ رسمی متنوع و جذاب برای قاب پشتی با همان محافظ پشتی این گوشی های هوشمند همانطور که در تصاویر می بینید در نظر گرفته شده است. 16 می برای تاریخ رسمی رونمایی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !