تصاویر منتشر شده از قاب پشتی گوشی آنر 20 پرو

آنر 20 پرو

آنر 20 پرو قرار است بعد از رونمایی رسمی گوشی های خانواده هواوی پی 30 رونمایی شود. در حالی که پیش از این شایعاتی از گوشی آنر ویو 20 پرو به گوشی رسید گویا این همان گوشی می باشد که هواوی تصمیم گرفته تا نام مختصر تر آنر 20 پرو را برای این گوشی هوشمند انتخاب کند. حال نیز تصاویری از قاب پشتی طراحی شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده که اطلاعات جالبی مخصوصا در زمینه دوربین های اصلی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید را در اختیار ما قرار داده که در ادامه به آن ها می پردازیم.

طراحی شبیه به هواوی پی 30 پرو

اولین چیزی که با دیدن تصاویر قاب پشتی طراحی شده برای آنر وی 20 پرو در ذهنمان نقش می بتدد، طراحی و معماری در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی گوشی هواوی پی 30 پرو می باشد. همانطور که می دانید هواوی پی 30 پرو توانست بهترین امتیاز در زمینه سنسور های دوربین اصلی گوشی های هوشمند را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند. هر چند این اتفاق از نظر سامسونگ چندان عادلانه به نظر نمی رسید.

قاب پشتی گوشی آنر 20 پرو

با توجه به طراحی در نظر گرفته شده برای قاب پشتی گوشی جدید هواوی، این گوشی هوشمند حداقل از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره خواهد برد. برش دیگری نیز برای قرار گرفتن فلش ال ای دی نیز در نظر گرفته شده. اما هنوز مطمئن نیستیم که در کنار سنسور های دوربین اصلی سه گانه آیا شاهد استفاده از سنسور TOf برای این گوشی هوشمند خواهیم بود یا خیر.

آنر 20 پرو با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX600 سونی بهره خواهد برد. البته در کنار این اتفاق خوب صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد این گوشی باعث شده تا قابلیت حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش آنر 20 پرو در نظر گرفته شود. این محصول جدید از چدید ترین پردازنده 7 نانومتری هواوی یعنی Kirin 980 بهره خواهد برد و قیمت 450 دلاری برای این گوشی هوشمند پیش بینی می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد