تصاویر منتشر شده از پنل های صفحه نمایش احتمالی هوآوی P30 Pro

مدتی پیش بوده است که خبر هایی راجع به صفحات نمایشی که قرار است برای هوآوی P30 Pro  استفاده شود منتشر شد. با توجه به عملکرد موفق آمیز P20 Pro کاربران گوشی های هوشمند هوآوی توقع بالایی از نسل جدید سری p گوشی های هوشمند این شرکت چینی دارند.

از نکته های جالب این گوشی هوشمند جدید این بود که هوآوی حق استفاده از صفحات نمایش اینفینیتیO  اولد شرکت چینی BOE را ندارند و تنها سامسونگ می باشد که حق استفاده از چنین صفحات نمایشی را برای گوشی های هوشمند خود دارد. پس هوآوی P30 Pro تنها حق استفاده از صفحات نمایش IPC LCD را خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از پنل صفحات نمایش هوآوی P30 Pro

حال تصاویری از پنل های احتمالی که قرار است برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود منتشر شده است. یکی از این طراحی صفحات نمایش همان پنلی بود که پیش بینی کرده بودیم و ناچ واتر دراپ برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

پنل های احتمالی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هوآوی P30 Pro

پنل دیگرصفحه نمایش که ما آن را با نام ناچ U می شناسیم گویا امکانش است که برای P30 Pro استفاده شود. با کمی دقت در تصاویر منتشر شده، ما را بسیار به یاد ناچ ها زیبای سامسونگ می اندازد که مدتی پیش در مراسمی رسمی رونمایی شدند. حتی در برخی از تصاویر منتشر شده که مشاهده می کنید صفحات نمایش بدون ناچ دقیقا شبیه به ناچ ها و صفحات نمایش سامسونگ می باشد.

هنوز نمیدانیم آیا باز هم هوآوی با این همه ادعایی که در عرصه گوشی های هوشمند کرده است، آیا قرار است همانند سامسونگ عمل کند و از صفحات نمایشی همانند این شرکت کره ای استفاده کند یا خیر.

پنل های احتمالی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هوآوی P30 Pro

البته هوآوی نشان داده است بعد از اعلام هر رخداد جدید از سوی سامسونگ تلاش داشته است تا همانند سامسونگ عمل کند تا نشان دهد از این غول کره ای عقب نمی ماند، و در بسیاری از موارد سعی داشته است که نشان دهد زودتر از این غول کره ای تکنولوژی های جدید و بروزی را می تواند رونمایی کند. برای مثال می توان به رقابت هوآوی nova 4 و سامسونگ گلکسی A8s اشاره کرد که هوآوی همیشه سعی داشت تا این گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش اینفینیتی O  زودتر از گلکسی A8s روانه بازار کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

چرا آیفون 15 غیر Pro از قابلیت Apple Intelligence نسخه iOS 18 پشتیبانی نمی‌کند ؟

اپل لیست آیفون‌های سازگار با iOS 18 را اعلام کرد

اپل اعلام کرد که آیفون سرانجام از پیام‌رسان RCS در iOS 18 بهره می‌برد