تصاویر منتشر شده جدید از گوشی های هوآوی پی 30 و پی 30 پرو

هوآوی پی 30 و پی 30 پرو

در حالی که این روز ها همه جا پر شده از اخبار گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10،  خواه یا ناخواه منتظر اخبار جدیدی از جدی ترین رقیب این غول کره ای، یعنی هوآوی بودیم. هوآوی نیز قبل از  این بیان کرده بود که، پرچمداران جدید را بصورت رسمی معرفی خواهد کرد. هوآوی پی 30 پرو و پی 30 قرار است به عنوان پرچمداران جدید این شرکت معرفی شوند.

تصاویر جدید  از پرچمداران هوآوی

پیش از این نیز ویدئویی از گوشی هوآوی پی 30 پرو منتشر شده بود و شاهد برخی از مشخصات فنی پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند بودیم، حال نیزتصاویر جدیدی از هر دو گوشی  هوشمند این شرکت منتشر شده و دیگر از نظر طراحی صفحه نمایش و تعداد دوربین های اصلی در نظر گرفته شده برای این محصولات جدید مطمعن شده ایم.

در تصاویر منتشر شده از هوآوی پی 30 پرو، شاهد استفاده از چهار سنسور برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشیم. سمت راست این دوربین های اصلی دو فلش الی ای دی نیز در نظر گرفته شده. صفحه نمایش این محصول جدید نیز گویا همانند صفحه نمایش خانواده هوآوی میت 20 خواهد بود و از طراحی ناچ واتر دراپ برای صفحه نمایش خود بهره خواهد برد.

این در حالی است که هوآوی پی 30 از سنسور های اصلی سه گانه ای برای دوربین های اصلی خود استفاده کرده، و تنها از یک فلش ال ای دی در قستم پایین دوربین های اصلی خود بهره برده است. اما از نظر صفحه نمایش در نظر گرفته شده تغییری به نسبت نسخه پرو این گوشی هوشمند دیده نمی شود.

تاریخ رونمایی

تاریخ دقیقی برای رونمایی این گوشی های هوشمند مشخص نشده، اما با توجه به اخبار و معرفی هر ساله پرچمداران این شرکت، بازه زمانی ماه های اسفند و فردوردین احتمالا زمان رونمایی در نظر گرفته شده برای این محصولات جدید خواهد بود.

هوآوی برنامه ویژه ای برای نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا در نظر گرفته، اما هنور بصورت قطعی اعلام نکرده که برای ین نمایشگاه قصد رونمایی از پرچمداری جدید را دارد. اما خود هرچیزی ممکن است باید منتظر بود و دید هوآوی برای این نمایشگاه معتبر چه برنامه ویژه ای را در نظر گرفته است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود