تصاویر و مشخصات فنی جدید از گوشی هوآوی پی 30 لایت

هوآوی پی 30 لایت

همانطور که پیش از این گفته بودیم، در شروع سال جدید در فروردین ماه شاهد رونمایی گوشی های خانواده هوآوی پی 30 خواهیم بود. گل سرسبد این خانواده یعنی، هوآوی پی 30 پرو تا به الان سر و صدای بسیاری به پا کرده و مطلع شدیم که این گوشی هوشمند برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت از دوربین های اصلی چهارگانه ای بهره مند خواهد شد. اما گویا در این مراسم باشکوه، شاهد رونمایی گوشی هوآوی پی 30 لایت نیز خواهیم بود که با هم به مشخصات فنی جدید منتشر شده از این گوشی هوشمند می پردازیم.

مشخصات فنی هوآوی پی 30 لایت

قطعا یکی از مهمترین مسائل برای کاربران گوشی های هوشمند، سنسور های در نظر گرفته شده می باشد. هوآوی پی 30 لایت نیز از این حیث عملکرد خوبی را از خود نشان داده و از یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین اصلی سه گانه خود استفاده کرده است.

هوآوی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز چیزی کم نگذاشته و از یک سنسور 24 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت استفاده کرده است.

با توجه به اینکه سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، صفحه نمایش 6.15 اینچی هوآوی پی 30 لایت احتمالا از جنس IPS LCD می باشد.باتری 3240 میلی آمپری و ناچ بسیار کوچک و زیبا صفحه نمایش از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده و البته پردازنده Kirin 710 استفاده شده برای این گوشی هوشمند، به احتمال زیاد هوآوی پی 30 لایت به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده روانه بازار خواهد شد. هنوز اطلاع دقیق از قیمت در نظر گرفته شده نداریم اما می دانیم که این محصول نیز همراه گوشی های خانواده پی 30 این شرکت در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد