تصاویر HANDS_ON از وان پلاس 7 پرو / صفحه نمایش بدون ناچ وعده داده شده

وان پلاس 7 پرو

قطعا مهمترین رویداد پیش رو، رونمایی گوشی های وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 می باشد. اما گل سرسبد این پرچمداران جدید وان پلاس قطعا مدل پرو این گوشی های هوشمند می باشد. پیش از این بازار شایعات منتشر شده برای این گوشی هوشمند بسیار داغ بوده . این بار نیز اخبار بسیار مهم تری را دریافت کرده ایم که انتشار تصاویری است که گفته می شود متعلق به گل سرسبد پرچمداران وان پلاس می باشد.

تمرکز اصلی بر روی صفحه نمایش بدون ناچ

پیش از این وان پلاس  اعلام کرده بود که قرار است تحولات جدی را برای پرچمداران جدید خود در نظر بگیرد، اما با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، این تحولات جدی مختص مدل پرو این پرچمداران است. وان پلاس برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند خود، برای این پرچمدار جدید، تصمیم گرفته تا از یک سنسور بیشتر برای دوربین اصلی استفاده کند، با این تفاصیل این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه ای مجهز خواهد شد.

اما همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، تنها صفحه نمایش این گوشی دیده می شود و در تصاویر HANDS_ONE تصویری از قسمت پشتی این گوشی مشاهده نمی شود.، صفحه نمایش دیده شده هیچ گونه ناچی را در خود جای نداده که این اتفاق خبر از مجهز شدن به دوربین سلفی پاپ آپ را برای این گوشی هوشمند می دهد.

اما این تصاویر از گوشی در حالت خاموش گرفته شده، و اگر گوشی روشن بود و دوربین سلفی پاپ آپ آن نمایان می شد، این شک کم و خفیف را مبنی بر تقلبی بودن این تصاویر نیز از بین می برد. به هر حال باید بزودی شاهد رونمایی این گوشی های هوشمند باشیم. قطعا گل سرسبد پرچمداران وان پلاس رقیب سرسختی برای پرچمداران دیگر شرکت های قدرتمند چون سامسونگ و هواوی به حساب می آید.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !