تصویر ثبت شده عجیب از گوشی هوشمند بدون ناچ با صفحه نمایش اینفینیتی O در دست یک شهروند چینی

سامسونگ با رونمایی از ناچ های زیبا در مراسمی خاص دریچه تازه ای از طراحی صفحات نمایش را باز کرد. یکی از این پنل های رونمایی شده با نام صفحه نمایش اینفینیتی O این روز ها بسیار خبر ساز شده است.

صفحه نمایش اینفینیتی O

این صفحه نمایش خاص و جذاب به گونه ای طراحی شده است که شما تنها در کل این صفحه نمایش یک حفره کوچک به اندازه محل قرار گرفتن دوربین سلفی در گوشه بالایی صفحه نمایش مشاهده می کنید و دیگر خبری از ناچ و هیچ چیز اضافه ای نیست. شاید می توان گفت چنین صفحه نمایش باعث به وجود آمدن بیشتر نسبت تصویر به بدنه در میان تمام صفحات نمایش مورد استفاده در گوشی های هوشمند شرکت های مختلف می شود.

حتی کوچکترین ناچ ممکن موجود در بازار و استفاده شده برای گوشی های هوشمند ناچ واتردراپ می باشد، که از طراحی استفاده کرده است که کمترین میزان اشغال صفحه نمایش صورت پذیرد، اما پنل اینفینیتی O  از حیث نسبت تصویر به بدنه درصد بهتری را به نسبت ناچ واتردراپ ارائه می دهد.

تیزر رسمی هوآوی، صفحه نمایش اینفینیتی O

گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O در دست یک شهروند چینی

حال عکسی بسیار عجیب از کشور چین از شهروندان این کشور در حال کار با گوشی های هوشمندشان گرفته شده است که در کمال تعجب گوشی یکی از این شهروندان توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. قبل از هرگونه حدسی بهتر است به اخبار چند روز گذشته این صفحه نمایش بپردازیم تا شاید حدس بهتری در رابطه با این تصویر بشود زد.

گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O در دست یک شهروند چینی

درست بعد از اینکه سامسونگ خبر بهره بردن از چنین صفحه نمایش را برای گوشی میان رده خود یعنی گلکسی A8s داد، هوآوی نیز در تیزر تصویر منتشر شده در قالب یک بنر از مجهز شدن گوشی هوشمند بعدی خود به صفحه نمایش اینفینیتی O خبر داد و وعده داد که زودتر از سامسونگ گلکسی A8s از محصول خود پرده برداری خواهد کرد.

حال بیایید برگردیم به تصویر، اول اینکه این تصویر ثبت شده در کشور چین بوده است و از میان شرکت های هوآوی و سامسونگ این شرکت هوآوی می باشد که متعلق به کشور چین می باشد. حال حدس زده می شود شخص مورد نظر یکی از کارمندان شرکت هوآوی می باشد که جدیدترین محصول این کشور را در دست دارد.

در تصویر منتشر شده دقیقا بنا بر تعریفی که از صفحه نمایش اینفینیتی O داشته ایم و تصویر تیزر رسمی هوآوی، تنها یک حفره در قسمت کناری و بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. در تصویر ثبت شده، دقیقا این گوشی هوشمند همانند تمام خصوصیاتی است که از این صفحه نمایش تا به الان منتشر شده است می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل در سیزدهم ماه آگوست از پیکسل 9 و پیکسل واچ 3 رونمایی می‌کند

فرصت ده روزه به صاحبان گوشی‌های پیکسل گوگل : یا به‌روزرسانی کنید یا از آن استفاده نکنید !

رنگ جدید زرد تیتانیومی به خط تولید گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ اضافه شد